PracaGrupypl.praca.dyskusje › odliczenie z tytułu dojazdu do pracy

  • 1. Data: 2005-01-18 15:54:48
    Temat: odliczenie z tytułu dojazdu do pracy
    Od: "Drag" <d...@N...pl>

    Witam

    Czy mozna sobie odliczyć od podatku dojazd do pracy?
    dojezdzam co dziennie do pracy i troche mnie to kosztuje, z tym ze w jedna
    strone mam bilet miesieczny antomiast z powrotem juz roznie, czy moge
    rozliczyc dojazd tylko w jedna stronę?

    z wykładu o podatkach pamietam ze jezeli sie dojezdza to mozna to ujac w
    zeznaniu, czy moze mi ktos napisać pare słow. lub podpowiedzieć gdzie moge
    poczytć na ten temat

    pozdr
    Drag

  • 2. Data: 2005-01-18 19:57:22
    Temat: Re: odliczenie z tytułu dojazdu do pracy
    Od: koszmarek <i...@s...pl>

    Użytkownik Drag napisał:
> [...]
    > zeznaniu, czy moze mi ktos napisać pare słow. lub podpowiedzieć gdzie moge

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&q=odliczeni
    e+koszt%C3%B3w+dojazdu&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.*

    --
    die("Grrr...");