PracaGrupypl.praca.dyskusje › srednia czy doswiadczenie ?

  • 11. Data: 2005-01-19 16:16:53
    Temat: Re: srednia czy doswiadczenie ?
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Izza w news:cslam9$pl2$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > heh a co powiedziec na cos takiego: dzienne, zaoczne
    > i do tego etat... na dyplomie z dziennych 5, na zaocznych 4,5 :)

    W przypadku kobiety - depresja do 7 lat.
    W przypadku mężczyzny - zawał do 5 lat.

    ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 12. Data: 2005-01-19 17:17:58
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "Izza" <i...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > heh a co powiedziec na cos takiego: dzienne, zaoczne i do tego etat... na
    > dyplomie z dziennych 5, na zaocznych 4,5 :)

    Hm, no coz, takie jest polskie szkolnictwo prywatne. Placisz i dostajesz
    papierek. Studiowanie nawet na 5 kierunkach to zaden problem. Tylko potem te
    5 kierunkow okazuje sie byc mniej warte niz jeden kierunek na porzadnej
    uczelni.

  • 13. Data: 2005-01-20 13:14:12
    Od: ZyX <m...@p...onet.NoSpam.pl>

    Witiia napisał(a):
    > w koncernie, po 4 latach, kierownicze stanowisko i tylko tyle???

    koncern koncernowi nie równy. znam działy w dużej korporacji, gdzie
    osoba jest "managerem" mając pod soba dwoje ludzi, którzy robią
    DOKŁADNIE (minus koordynacja tej pracy) to samo, tylko krócej -
    pracownicy są na 3/4 etatu, a "manager" na cały... nie znam płacy tego
    managera, ale myślę, że nie przekracza 3,5k brutto.

    Wyżej wymieniona sytuacja nie jest jakimś odosobnionym przypadkiem.
    Trzeba kogoś, by koordynował mały zespół (2-3 osoby), a przyjęło się, że
    nazywa się to już kierownicze stanowsko. czy słusznie? nie wiem...

    --
    Pozdrawiam,
    ZyX

    Człowiek, który umie żyć w harmonii z samym sobą jest szczęśliwy.
    (Oscar Wilde)

  • 14. Data: 2005-01-20 14:10:53
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    > Trzeba kogoś, by koordynował mały zespół (2-3 osoby), a przyjęło się, że
    > nazywa się to już kierownicze stanowsko. czy słusznie? nie wiem...
    Słusznie. Odpowiadając za pracę nawet najmniejszego zespołu, musisz
    inaczej myśleć niż "tylko" wykonawca.

  • 15. Data: 2005-01-20 17:10:26
    Od: "Iza Świderska" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Darek <...@...com> napisał(a):

> [...]
    te
    > 5 kierunkow okazuje sie byc mniej warte niz jeden kierunek na porzadnej

    Nie do konca moge sie z Toba zgodzic, przynajmniej jesli chodzi o moj
    przypadek - po prostu tyle zajec powoduje, ze musisz dokladnie zaplanowac
    kazda minute i nie narzekac, ze spisz tylko 6 godzin na dobe, albo mniej. Nie
    twierdze, ze jestem jakims specem z tych dwoch kierunkow, ale to z czego sie
    specjalizowalam, z czego pisalam prace, jest praktycznie tym co robie :) czym
    sie mocno interesuje.

    Osobiscie znam czlowieka ktory studiowal jednoczesnie: filozofie, historie,
    socjologie, teologie, politologie, na jednym uniwerku, na jednym wydziale.
    to da sie zrobic - po prostu przedmiot powtarzajacy sie (jak logika, lacina,
    greka, psychologia, wf, ekonomia, itp) na kazdym wydziale robi sie raz i
    polowa przedmiotow odpada. Gdyby polskie uczelnie mialy sensowne programy
    nauczania - to wszystko to mozna byloby robic w ramach jednego fakultetu, z
    rozszerzona specjalizacja. Niestety zeby cos takiego zrobic, trzeba zaczac 5
    kierunkow i na kazdym kombinowac, zeby juz raz zaliczony przedmiot byl
    przepisany w inny indeks. moim zdaniem paranoja, ale coz, to tylko moje
    zdanie. ja tam nie mialam co przepisywac - jedyny wspolny przedmiot filozofii
    i informatyki to logika.

    Pozdrawiam
    iza

  • 16. Data: 2005-01-20 20:18:44
    Od: mrooq <m...@i...pl>

    Marek wrote:
    Ale
    > najwa?niejsze ?e nawet po 4 miesi?cznym zwolnieniu lekarskim dyrektor chce
    > ?ebym wróci? do pracy...

    to sie nazywaja pro-europejskie firmy w pl (?)

  • 17. Data: 2005-01-20 20:23:34
    Od: mrooq <m...@i...pl>

    koszmarek wrote:

    > Nie wiem czy to jest jakaś odpowiedź, ale ja mocno odpusciłem studia
    > (~4.5 średnia, teraz mam problemy z zaliczeniem przedmiotow...) i od
    > kilku miesiecy pracuje, sprawia mi to o wiele wieksza frajde, nie mówiąc
    > o zasobniejszej kieszeni ;). No i nie ma problemu typu "Jak duże zdjęcie
    > umieścic, żeby CV zajęło całą kartkę?" :)
    > Przynajmniej dla mnie, studia to psychiczna męka, z 10% rzeczy
    > potrzebnych, 90% glupot (tez informatyka, dzienne), w sumie tylko dla
    > papierka tam jeszcze sie ucze.
    >
    > powodzenia tak czy inaczej

    tak samo bym napisalem jeski bym na to wpadl... swieta prawda...