PracaGrupypl.praca.dyskusje › HELLO jade do USA i mam pytanie

  • 1. Data: 2005-01-18 13:46:10
    Temat: HELLO jade do USA i mam pytanie
    Od: "Michaił GawłOFF" <h...@y...com>

    Jade do pracy na 2 miesiące w okresie wakacyjnym do USA i mam pracoewac jako
    sprzątacz ( ma myc podłogi wycierać kurze i takie tam, po prostu prace
    porządkowe)
    I teraz moje pytanie?
    Ile moge zarobić na godzine ?
    jakie sa stawki przy takich pracach ?
    Nie bede zarabiac jak polak w usa ale bede zarabiac jak amerykanin wiec bede
    miał normalna stawke nie zanizona :)
    Według moich obliczeń to cos koło 8$ na Godz. czy moje obliczenia są dobre
    czy moze otrzymam inną stawke ?

  • 2. Data: 2005-01-18 13:48:15
    Temat: Re: HELLO jade do USA i mam pytanie
    Od: Piotr Kujawka <gibass@cut_this_off.noping.org>

    Michaił GawłOFF wrote:
> [...]
    > miał normalna stawke nie zanizona :)
    > Według moich obliczeń to cos koło 8$ na Godz. czy moje obliczenia są dobre

    Możesz zarabiać w granicach 8-10 $ minus podatki, chyba, że się dogadasz
    i nie będziesz płacił czego oczywiście nie polecam, ponieważ pracując
    legalnie możesz je odzyskać...

    Pozdrawiam,

    --
    Piotr Kujawka
    gibass at noping dot org

  • 3. Data: 2005-01-18 14:38:54
    Od: "Michaił GawłOFF" <h...@y...com>

    Użytkownik "Piotr Kujawka" <gibass@cut_this_off.noping.org> napisał w
    wiadomości news:csj442$f04$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Możesz zarabiać w granicach 8-10 $ minus podatki, chyba, że się dogadasz
    > i nie będziesz płacił czego oczywiście nie polecam, ponieważ pracując
    > legalnie możesz je odzyskać...
    >
    > Pozdrawiam,

    Oki dzieki za informacje.
    To teraz moim jedynym problemem jest chyba wiza.
    Ale jesli jestem zaproszony przez moich znajomych na wakacje to mam
    mozliwość otrzymania wizy turystycznej lub może nawet studenckiej ? (to
    troche pytanie i innej beczki : ) )

  • 4. Data: 2005-01-18 15:38:13
    Od: "Lamer :\)" <J...@g...pl>

    Witam!

    > To teraz moim jedynym problemem jest chyba wiza.

    Nie chce zapeszać, ale to może być PODSTAWOWY problem :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-01-18 16:56:41
    Od: "Krzysztof" <...@...c>

    > HELLO jade do USA i mam pytanie

    > To teraz moim jedynym problemem jest chyba wiza

    hih..HELLO,HELLO...du ju spik polisz?
    Przypomniala mi sie sytuacja,kiedy stalem w kolejce po wize do konsulatu w
    Krakowie- naprzeciw wejscia, pod zadaszeniem. Stojacy razem ze mna w
    kolejce Pan wyjal z torby mape Chicago i powaznym, dumnym glosem, wskazujac
    palcem miejsce na mapie mowil do syna: - widzisz, synku..tu bede mieszkal...
    Bylo to jeszcze przed wizyta u konsula ;)

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 6. Data: 2005-01-19 20:16:58
    Od: Alpin19 <a...@m...int.pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 15:38:54 +0100, Michaił GawłOFF napisał(a):

    > ...mam mozliwość otrzymania wizy turystycznej lub może nawet
    > studenckiej ? (to troche pytanie i innej beczki : ) )...

    Jeśli pojedziesz do USA na wizie turystycznej i podejmiesz pracę, a na
    dodatek nie opusisz kraju po upływie terminu ważności wizy - jednym
    słowem będzie to twój ostatni kontakt z tym krajem. Nie polecam takich
    praktyk.

    Alpin19