PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytania na rozmowie kwalifikacyjnej

  • 1. Data: 2004-09-12 12:11:06
    Temat: pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "anialandia" <a...@p...onet.pl>

    poszukuję pytań, jakie może zadac potncjalny pracodawca na rozmowie
    kwalifikacyjnej i przykładowych odpowiedzi do tych pytań

  • 2. Data: 2004-09-12 15:56:02
    Temat: Re: pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "anialandia" <a...@p...onet.pl> wypłynęło z
    pasją:
    > poszukuję pytań, jakie może zadac potncjalny pracodawca na rozmowie
    > kwalifikacyjnej i przykładowych odpowiedzi do tych pytań

    "Ile chce Pani u nas zarabiać?" "Dużo".
    A na poważnie, spróbuj się dowiedzieć, jakie są zarobki tam, gdzie się
    starasz.

  • 3. Data: 2004-09-12 16:41:58
    Od: Technokrata <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Sep 2004 14:11:06 +0200, anialandia wrote:

    > poszukuję pytań, jakie może zadac potncjalny pracodawca na rozmowie
    > kwalifikacyjnej i przykładowych odpowiedzi do tych pytań

    Ile chce Pani zarabiać miesięcznie netto?

    Przypuśćmy, że na to stanowisko mamy 10-ciu kandydatów, każdy z nich z
    podobnymi wymaganiami płacowymi oraz doświadczeniem i wykształceniem - w
    tym Pani. Dlaczego więc mamy wybrać Panią?

    Jakie prywatne sprawy załatwia Pani w czasie pracy?

    dotyczy pracy przy komputerze:
    Dowiaduje się Pani, że na jej komputerze zainstalowany jest program
    szpiegowski, który śledzi wszystkie Pani czynności. Jaka jest Pani reakcja?

    Przygotuj się na pytania o hobby :]

    Firma ma pilne zlecenie, potrzebna jest Pani obecność po godzinach pracy
    bez wcześniejszego uprzedzenia. Jakie czynniki i jak często mogą spowodować
    niemożność pozostania po godzinach?

    --
    Technokrata
    "Ości - pośmiertna zemsta ryb."

  • 4. Data: 2004-09-12 20:49:57
    Od: "luk" <migda@_nie_spamuj_student.uci.agh.edu.pl>

    http://www.kariera.procter.pl/porady/rozmowa.html

  • 5. Data: 2004-09-13 15:56:04
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    luk wrote:

    > http://www.kariera.procter.pl/porady/rozmowa.html

    Fajne pytania. Pod warunkiem, że chcesz "odnosić sukces"
    i "robić karierę", zamiast np. pracować i zarabiać pieniądze.
    W sumie, gdyby mnie poczęstowano w jakiejś firmie tego
    typu pytaniami, to długo bym się nie namyślał. Uciekałbym
    gdzie pieprz rośnie. Ale to tylko moja prywatna opinia. :-)

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl