PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telepraca

  • 1. Data: 2004-09-12 15:51:57
    Temat: Telepraca
    Od: u...@d...invalid

    Czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat? gdzie szukać takich ofert? Bo
    to co udało mi się znaleźć w internecie... czy tak to wygląda w Polsce?

  • 2. Data: 2004-09-13 09:31:00
    Temat: Re: Telepraca
    Od: "www.telepraca.net" <i...@g...pl>

    u...@d...invalid napisał(a):

    > Czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat? gdzie szukać takich ofert? Bo
    > to co udało mi się znaleźć w internecie... czy tak to wygląda w Polsce?

    Zapraszam do serwisu ogloszen o telepracy pod adresem
    http://www.telepraca.net

    Pozdrawiam
    Andrzej Wallis
    Telepraca.net

  • 3. Data: 2004-09-13 09:42:15
    Od: "alex " <a...@g...pl>

    u...@d...invalid napisał(a):

    > Czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat? gdzie szukać takich ofert? Bo
    > to co udało mi się znaleźć w internecie... czy tak to wygląda w Polsce?

    Od razu sobie odpusc polskie oferty bo sa do kitu. Polecam zagraniczne
    serwisy, ale te sa niestety platne. Jest ich pelno, wystarczy wpisac w goglu
    "telework"

    alex

  • 4. Data: 2004-09-14 06:29:19
    Od: kesser <k...@g...pl>

    Witam
    A czy może mi ktoś przybliżyć szczegóły na czym polega ta praca??