PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w domu...

  • 1. Data: 2004-09-12 11:32:57
    Temat: praca w domu...
    Od: "Jetty" <e...@t...pl>

    Poszukujesz pacy... albo chcesz dorobic???

    Juz nie raz slyszales ze praca w necie to sciema... tez tak myslalam... ale
    czemu nie sprobowac... ja sprobowalam i juz po miesiacu mam niezle efekty...
    przekonaj sie..

    www.eszmal.webpark.pl

    to nie jest zart... ani zadna sciema!!!

  • 2. Data: 2004-09-12 11:59:34
    Temat: Re: praca w domu...
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Jetty <e...@t...pl> wrote:
    > Juz nie raz slyszales ze praca w necie to sciema... tez tak myslalam... ale
    > czemu nie sprobowac...

    Już nie raz słyszałeś, że zostawianie laptopa w samochodzie na parkingu to
    głupota... też tak myślałem... ale czemu nie spróbować ;)

    P.