PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za granica - chyba Anglia lub Irlandia

  • 1. Data: 2006-03-08 10:56:52
    Temat: praca za granica - chyba Anglia lub Irlandia
    Od: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl>

    Rozwazam wyjazd za granice ale mam bardzo slabo nawet nie komunikatywnie
    opanowany jezyk angielski i tego sie boje jest to glowna rzecz ktora mnie
    ogranicza czy myslicie ze jest sens pchac sie za granice bez znajomosci
    jezyka?? dodam ze nie jestem specjalistąw rzadnej dziedzinie a szukam
    głównie pieniedzy i przygody, mam mgr z zarzadzania i marketingu
    --
    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2006-03-08 11:15:04
    Temat: Re: praca za granica - chyba Anglia lub Irlandia
    Od: "Syla" <s...@x...pl>

    Użytkownik "Tomek.M" <t...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jezyka?? dodam ze nie jestem specjalistąw rzadnej dziedzinie a szukam
    > głównie pieniedzy i przygody, mam mgr z zarzadzania i marketingu

    a co masz do stracenia, jeśli nie trzyma Cię rodzina w pstaci żony i dzieci
    to jedź i zdobywaj świat. W wolnym czasie ucz się sam języka na obczyźnie a
    zobaczysz jak szybko sobie go przyswoisz, o ile nie będziesz szedł na
    łątwiznę i nie będziesz załatwiał spraw przez znajomych Polaków.
    Zadaj sobie pytanie co trzyma Ciebie w kraju, co masz do stracenia, jeśłi
    odpowiedzi będą negatywne to pakuj manatki i ruszaj w drogę.

  • 3. Data: 2006-03-08 11:31:13
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomek.M napisał(a):
    > Rozwazam wyjazd za granice ale mam bardzo slabo nawet nie komunikatywnie
    > opanowany jezyk angielski

    a teraz wyobraź sobie, ze jesteś anglikiem i przyjedżasz do polski w
    poszukiwaniu pracy, ale po polsku umiesz tylko powiedziec "dzien dobry"
    i pożegnać się...
    Jak myslisz, znajdziesz tutaj pracę inną niż przy tłustych garach na
    zmywaku?

    Ludzie, myślcie nieco. Wiem, że jedni szukają w Angli przygody, inni
    pracy i pieniedzy bo chcą, a jeszcze inni bo muszą, ale znajomość języka
    to podstawa, chciażby po to aby móc kupić sobie papier toaletowy do
    podcierania tyłka, czy tez zrozumiec, ze każą najpierw zmywać kubki i
    sztućce, a garnki na końcu. Do tego nie trzeba znac jezyka perfekt, ale
    coś umieć trzeba jednak...
    Potem pokazuja polaków w tiwi, zwija sie z głodu bo pracy nie dostał
    gadać nie potrfią i nie wiedzia nawet jak wrócić do domu.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 4. Data: 2006-03-08 11:40:09
    Od: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl>

    Dnia Wed, 08 Mar 2006 12:31:13 +0100, czarny napisał(a):

> [...]
    > Potem pokazuja polaków w tiwi, zwija sie z głodu bo pracy nie dostał
    > gadać nie potrfią i nie wiedzia nawet jak wrócić do domu.

    Po czesci sie zgadzam ale wydaje mi sie ze na tzw zmywaku mozna tam zarobic
    wiecej niz u nas
    a jezyka nauczyc sie przy okazji - tylko czy na poczatek wystarczy wlasnie
    ta kiepska znajomosc jezyka
    jesli chodzi o rodzine itd to na chwile obecna malo mnie tu trzyma
    --
    Pozdrawiam Tomek

  • 5. Data: 2006-03-08 19:55:29
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > jezyka?? dodam ze nie jestem specjalistąw rzadnej dziedzinie a szukam
    > głównie pieniedzy i przygody, mam mgr z zarzadzania i marketingu

    Anglia to ściema i propaganda, tam jest bieda większa niź u Nas. Tylko
    Polska się jakoś trzyma. Nie widzisz? włącz telewizor... ;-)

    Serio, z takimi "warunkami" może być ciężko coś znaleźć

    Pozdr
    Kriss

  • 6. Data: 2006-03-08 20:43:19
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    Tomek M. napisal:
> [...]
    >jezyka?? dodam ze nie jestem specjalistąw rzadnej dziedzinie a szukam
    >głównie pieniedzy i przygody, mam mgr z zarzadzania i marketingu

    Bez znajomosci jezyka i bez konkretnych umiejetnosci rzemieslniczych czy
    inzynieryjnych masz szanse tylko na oglupiajace prace przy tasmie lub zmywaku.
    Bez znajomosci jezyka wyjazd ma sens dla budowlancow i innych ludzi, ktorzy
    wlasnymi rekami i bez gadania sa w stanie wykonac prace, ktorej nie jest w
    stanie wykonac kazdy. Niewykwalifikowane prace fizyczne sa bardzo nisko platne
    i choc w tych krajach da sie za te najnizsze place przezyc bez glodowania, to
    nie jest to sposob na odlozenie jakichs pokazniejszych pieniedzy. Poswiec
    raczej przed wyjazdem jakies pol roku czy rok na podciagniecie jezyka - bez
    jego znajomosci bedziesz uzalezniony od innych Polakow, o ktorych panuje
    opinia, ze czesto wykorzystuja swoich bezradnych rodakow.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2006-03-09 09:16:23
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Wed, 8 Mar 2006 11:56:52 +0100, Tomek.M napisał(a):

> [...]
    > jezyka?? dodam ze nie jestem specjalistąw rzadnej dziedzinie a szukam
    > głównie pieniedzy i przygody, mam mgr z zarzadzania i marketingu

    Naucz się języka ! Nie musisz go super opanować ale idź na jakiś intensywny
    kurs, oglądaj programy anglozjęzyczne itd. Pewnie powtarzam się po innych
    ale choćby na poziomie komunikatywnym musisz znać język bo inaczej Twoja
    przygoda zmieni się w pogoń za chlebem a o pieniądzach będziesz mógł
    pomarzyć tak jak teraz w Polsce.

    I jak oni teraz tych magistrów robią ? Języka nie było na uczelni ?

  • 8. Data: 2006-03-09 17:09:36
    Od: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Mar 2006 10:16:23 +0100, Adam napisał(a):

> [...]
    > pomarzyć tak jak teraz w Polsce.
    >
    > I jak oni teraz tych magistrów robią ? Języka nie było na uczelni ?

    był ale rosyjski to ze nieznam angielskiego nie oznacza ze nieznam innych
    jezyków w tym przypadku rosyjski ;-)
    --
    Pozdrawiam Tomek

  • 9. Data: 2006-03-10 02:27:47
    Od: "ezan" <e...@o...pl>

> [...]
    > ta kiepska znajomosc jezyka
    > jesli chodzi o rodzine itd to na chwile obecna malo mnie tu trzyma
    Wyobraź sobie, że te wszystkie miejsca są juz pozajmowane. Więc co będziesz
    robił?