PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granica - chyba Anglia lub Irlandia › Re: praca za granica - chyba Anglia lub Irlandia
    From: czarny <m...@f...art.lp>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca za granica - chyba Anglia lub Irlandia
    Date: Wed, 08 Mar 2006 12:31:13 +0100

    Tomek.M napisał(a):
    > Rozwazam wyjazd za granice ale mam bardzo slabo nawet nie komunikatywnie
    > opanowany jezyk angielski

    a teraz wyobraź sobie, ze jesteś anglikiem i przyjedżasz do polski w
    poszukiwaniu pracy, ale po polsku umiesz tylko powiedziec "dzien dobry"
    i pożegnać się...
    Jak myslisz, znajdziesz tutaj pracę inną niż przy tłustych garach na
    zmywaku?

    Ludzie, myślcie nieco. Wiem, że jedni szukają w Angli przygody, inni
    pracy i pieniedzy bo chcą, a jeszcze inni bo muszą, ale znajomość języka
    to podstawa, chciażby po to aby móc kupić sobie papier toaletowy do
    podcierania tyłka, czy tez zrozumiec, ze każą najpierw zmywać kubki i
    sztućce, a garnki na końcu. Do tego nie trzeba znac jezyka perfekt, ale
    coś umieć trzeba jednak...
    Potem pokazuja polaków w tiwi, zwija sie z głodu bo pracy nie dostał
    gadać nie potrfią i nie wiedzia nawet jak wrócić do domu.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.