PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zacznij własny domowy interes!

  • 1. Data: 2006-03-08 10:23:34
    Temat: Zacznij własny domowy interes!
    Od: "Tomasz Lachowicz" <t...@W...gazeta.pl>

    Szukasz pracy w domu?, chcesz skutecznie zarabiać?.
    Chciałbym zaoferować Ci pracę, dzięki której będziesz zarabiać średnio 500
    zł tygodniowo za pomocą internetu, spędzając w nim zaledwie 1-2 godziny
    dziennie.
    Zarobki mogą być oczywiście wyższe, a wszystko zależy tylko od
    Ciebie.
    Jeżeli jesteś zainteresowany(a) propozycją wejdź na stronę
    www.inter-praca.ovh.org
    lub wyślij emaila na adres: k...@o...pl

  • 2. Data: 2006-03-08 10:25:42
    Temat: Re: Zacznij własny domowy interes!
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomasz Lachowicz napisał(a):
    > Szukasz pracy w domu?, chcesz skutecznie zarabiać?.

    kiedys te smieci nie robiły ma mnie wrazenia.
    Od pewnego czasu zaczynaja mnie normalnie wkurwiac.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-03-08 10:47:32
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomasz Lachowicz [Wed, 8 Mar 2006 10:23:34 +0000 (UTC)]:

    > Szukasz pracy w domu?, chcesz skutecznie zarabiać?.

    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira

  • 4. Data: 2006-03-08 10:48:22
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: czarny [Wed, 08 Mar 2006 11:25:42 +0100]:

    > kiedys te smieci nie robiły ma mnie wrazenia.
    > Od pewnego czasu zaczynaja mnie normalnie wkurwiac.

    To i tak masz stoicką cierpliwość...

    Kira

  • 5. Data: 2006-03-08 11:23:51
    Od: tombar <t...@p...tyszkiewicz.edu.pl>

    Dnia Wed, 08 Mar 2006 11:47:32 +0100, Kira napisał(a):

    > http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/
    >
    > Kira

    Bardzo ciekawy artykuł. Ach żeby tak więcej użytkowników netu go
    przeczytało...
    Pozdrawiam, Tomek.

  • 6. Data: 2006-03-08 13:57:44
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: tombar [Wed, 8 Mar 2006 12:23:51 +0100]:

    > Bardzo ciekawy artykuł. Ach żeby tak więcej użytkowników
    > netu go przeczytało...

    Ano. A myślisz że czemu specjalnie aliasa do niego zrobiłam
    i z uporem maniaka podsyłam? ;> Liczę, że może chociaż część
    tej masy zajrzy i wyciągnie wnioski. Jakiekolwiek :P

    Kira

  • 7. Data: 2006-03-09 07:58:39
    Od: "Paweł Krupiński" <p...@a...tego-pewnie-powinno-tu-nie-byc.pl>

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl> wrote in message

    > Re to: czarny [Wed, 08 Mar 2006 11:25:42 +0100]:

    > To i tak masz stoicką cierpliwość...

    Ja akurat czytam wszystkie te _oferty_ :-)
    Dlatego tylko, że zarobić 5-10 tysięcy miesięcznie (~$3k)
    spędzając w internecie 2-3h dziennie to nie fikcja :-)
    Oczywiście nie jest tak, że siadamy i ciach w pierwszy miesiąc,
    wpada nam okrągła sumka na konto :-)
    Ale żeby nie było do tego potrzebna jest odbrobina wyobraźni :-)

    P. S.
    A ja nie lubię wulgaryzmów i co? :-(

    Pozdrawiam
    Paweł Krupiński

  • 8. Data: 2006-03-09 08:36:06
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Paweł Krupiński [Thu, 9 Mar 2006 08:58:39 +0100]:

    > Ja akurat czytam wszystkie te _oferty_ :-)
    > Dlatego tylko, że zarobić 5-10 tysięcy miesięcznie (~$3k)
    > spędzając w internecie 2-3h dziennie to nie fikcja :-)

    Wiem że nie fikcja bo ja tak akurat mam ;P Ale pardon, nie
    za spamowanie grup jednak... Filozofia jest ciutkę bardziej
    skomplikowana.

    > Oczywiście nie jest tak, że siadamy i ciach w pierwszy miesiąc,
    > wpada nam okrągła sumka na konto :-)
    > Ale żeby nie było do tego potrzebna jest odbrobina wyobraźni :-)

    No i ile z tej wyobraźni już miesięcznie masz? ;-) Oczywiście
    z w/w spamerstwa tylko i wyłącznie...? ;-)

    > A ja nie lubię wulgaryzmów i co? :-(

    I nic. A co miałoby być?

    Kira

  • 9. Data: 2006-03-09 08:44:43
    Od: "Paweł Krupiński" <p...@a...tego-pewnie-powinno-tu-nie-byc.pl>

    > Wiem że nie fikcja bo ja tak akurat mam ;P Ale pardon, nie
    > za spamowanie grup jednak... Filozofia jest ciutkę bardziej
    > skomplikowana.
    Zapewne. Polecam ciekawą lekturkę:
    http://www.internetstandard.pl/konferencje/internet2
    k6/

    > No i ile z tej wyobraźni już miesięcznie masz? ;-) Oczywiście
    > z w/w spamerstwa tylko i wyłącznie...? ;-)
    Ze spamowania? :-) Jakiego spamowania?
    Z wyobraźni pi * oko 50x tyle co CGN :-)
    Proszę się tylko nie unosić :-)

    > I nic. A co miałoby być?
    Tak już pozostanie.

    Pozdrawiam
    Paweł Krupiński

  • 10. Data: 2006-03-09 12:14:04
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Paweł Krupiński [Thu, 9 Mar 2006 09:44:43 +0100]:

    > Zapewne. Polecam ciekawą lekturkę:
    > http://www.internetstandard.pl/konferencje/internet2
    k6/

    A faktycznie ciekawa, dzięki.

    > Ze spamowania? :-) Jakiego spamowania?

    Wątek zaczął się przypominam od "kup raport będziesz zarabiać
    X tysięcy za nic" - i do tego się odnoszę. I przypadkiem jakoś
    tak Ci wyszło, że tego właśnie broniłeś.

    Chyba że się nie dogadaliśmy?

    > Z wyobraźni pi * oko 50x tyle co CGN :-)
    > Proszę się tylko nie unosić :-)

    Po co mam się unosić jak mi porównujesz 'zyski' z hobby do zysków
    "zawodowych"? :-) "Zysku" z CGN mam pi razy oko 300zł miesięcznie,
    nawet na piwo trochę mało ;-) ale jakoś nie wydaje mi się, żeby ze
    sprzedaży raportów dało się wyciągnąć 50 x 300 = 15.000

    Będziesz mi uparcie wmawiał że się da? ;-)

    Kira