PracaGrupypl.praca.dyskusje › Porozumienie stron

  • 1. Data: 2006-03-08 11:36:21
    Temat: Porozumienie stron
    Od: m...@i...pl

    Witam,

    Prosze o informacje, bo jakos w kodeksie tego znalezc nie moge.
    Czy jesli rozwiaze z firma umowe o prace za porozumieniem stron,
    to czy potem moge domagac sie na przyklad w sadzie pracy wyplaty
    godzin nadliczbowych, które zostaly niezaplacone? Czy to
    "porozumienie stron" oznacza, ze zapominam o tym, co dzialo sie w
    firmie - zlego dla mnie, czy moge sie sadzic?

    Prosze o odpowiedzi, bo niedlugo musze sie zdecydowac.

    Mic.

  • 2. Data: 2006-03-08 13:17:21
    Temat: Re: Porozumienie stron
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    m...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > firmie - zlego dla mnie, czy moge sie sadzic?
    >

    > Prosze o odpowiedzi, bo niedlugo musze sie zdecydowac.=20

    Za "porozumieniem stron" oznacza tylko tyle, że nie "za wypowiedzeniem", nie
    obowiązuje okres wypowiedzenia. Natomiast absolutnie nie unieważnia żadnych
    roszczeń, forma rozwiązania umowy o pracę nic do tego nie ma.

  • 3. Data: 2006-03-09 13:05:50
    Od: "Małgorzata Woźniak" <q...@g...pl>

    leszek <s...@g...pl> napisał(a):

    > Za "porozumieniem stron" oznacza tylko tyle, że nie "za wypowiedzeniem", nie
    > obowiązuje okres wypowiedzenia. Natomiast absolutnie nie unieważnia żadnych
    > roszczeń, forma rozwiązania umowy o pracę nic do tego nie ma.

    Mam pytanie czy jeśli zwolnie sie za porozumieniem stron mogę liczyć na
    odprawe finansową z akładu

  • 4. Data: 2006-03-09 13:47:52
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Małgorzata Woźniak" <q...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dup97e$icf$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam pytanie czy jeśli zwolnie sie za porozumieniem stron mogę liczyć na
    > odprawe finansową z akładu

    Z jakiego tytułu ma być ta odprawa ??

  • 5. Data: 2006-03-09 15:42:59
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Ma=B3gorzata_Wo=BCniak?= <q...@g...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie czy jeśli zwolnie sie za porozumieniem stron mogę liczyć na
    > odprawe finansową z akładu

    Odprawa z zakładu pracy przysługuje tylko wtedy, gdy przyczyna wypowiedzenia
    jest po stronie pracodawcy. Więcej poczytaj sobie pod adresem.

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Praca/zwolnie
    nia.html