PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granica - chyba Anglia lub Irlandia › Re: praca za granica - chyba Anglia lub Irlandia
    From: Adam <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca za granica - chyba Anglia lub Irlandia
    Date: Thu, 9 Mar 2006 10:16:23 +0100

    Dnia Wed, 8 Mar 2006 11:56:52 +0100, Tomek.M napisał(a):

    > Rozwazam wyjazd za granice ale mam bardzo slabo nawet nie komunikatywnie
    > opanowany jezyk angielski i tego sie boje jest to glowna rzecz ktora mnie
    > ogranicza czy myslicie ze jest sens pchac sie za granice bez znajomosci
    > jezyka?? dodam ze nie jestem specjalistąw rzadnej dziedzinie a szukam
    > głównie pieniedzy i przygody, mam mgr z zarzadzania i marketingu

    Naucz się języka ! Nie musisz go super opanować ale idź na jakiś intensywny
    kurs, oglądaj programy anglozjęzyczne itd. Pewnie powtarzam się po innych
    ale choćby na poziomie komunikatywnym musisz znać język bo inaczej Twoja
    przygoda zmieni się w pogoń za chlebem a o pieniądzach będziesz mógł
    pomarzyć tak jak teraz w Polsce.

    I jak oni teraz tych magistrów robią ? Języka nie było na uczelni ?