PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca.oferowana moderowanie ??

  • 11. Data: 2004-07-17 21:11:17
    Temat: Re: praca.oferowana moderowanie ??
    Od: "foto-tip.pl" <p...@f...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał:

    > Możesz. Masz przecież imię i nazwisko?

    Wg FAQ nie. W FAQ jest wyraźnie napisane: Pkt.6 "w treści musi
    znajdować się nazwa firmy i kontakt do pracodawcy" więc wyklucza to
    wysyłanie ogłoszeń przez osoby prywatne. Prawdopodobnie tworzyłeś ten
    FAQ więc ponieneś wiedzieć co tam jest napisane, a Twoje powyższe zdanie
    przeczy temu.

    > Zgłoś w takim razie prośbę o odmoderowanie grupy albo załóż swój
    > konkurencyjny Usenet.

    Obawiam się, że nie mogę sobie założyć Usenetu. On już istnieje w bardzo
    szerokim pojęciu. Jeżeli bym się bardzo postarał, to może udałoby mi się
    założyć grupę dyskusyjną.

    > Przeczytałeś FAQ?

    Tak, ale dopiero po zadaniu tu pytania zostałem do niego skierowany.
    Wcześniej żaden z szanownych moderatorów nie raczył mnie poinformować,
    że moje ogłoszenie nie zostało zaakceptowane ani podać powodu (wiem, nie
    muszą bo tak jest napisane w FAQ) lub choćby skierować do FAQ, choć
    widzę, że obaj już zabrali tu głos.
    Ja na szczęscie mam pracę. Chciałem ją dać jeszcze komuś, ale nie mam
    zamiaru uganiać się za moderatorami grupy i dowiadywać się co
    spowodowało, że im się to ogłoszenie nie spodobało. Mam wiele innych
    spraw na głowie. Bezrobotni mogą podziękować moderatorom, że nadal są
    bezrobotni.
    Poniżej przytaczam treść ogłoszenia, żeby inni wiedzieli o czy
    rozmawiamy, a nie tylko ja i szanownych 2 moderatorów. Przykro mi, ale
    ja nie widzę rażących uchybień w stosunku do FAQ:

    pozdrawiam
    Hubert

  • 12. Data: 2004-07-17 21:20:58
    Temat: Paragraf 22 sie klania :) n/t
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 13. Data: 2004-07-17 21:25:29
    Od: "z(x+y)" <s...@o...pl>

    foto-tip.pl napisał(a):

    > Ja na szczęscie mam pracę. Chciałem ją dać jeszcze komuś, ale nie mam
    > zamiaru uganiać się za moderatorami grupy i dowiadywać się co
    > spowodowało, że im się to ogłoszenie nie spodobało.

    daj sobie spokoj, to jakies dzieciuchy zarzadzaja praca.oferowana,
    morze argumentow juz zostalo wylanych i nic, olej to, zyjesz w Polsce
    a Balcerowicz musi odejsc

    btw pierwszy raz spotykam sie z takim podejsciem do sprawy
    (moderatorzy --> ogloszenia) i na maksa jestem zszokowany taka
    infantylna postawa (moderatorow)

    --
    z(x+y)

  • 14. Data: 2004-07-17 21:41:05
    Temat: chyba jestem nie w temacie. Proszę o podpowiedź :)
    Od: "foto-tip.pl" <p...@f...pl>

    Hubert

  • 15. Data: 2004-07-17 21:49:58
    Temat: Re: chyba jestem nie w temacie. Proszę o podpowiedź :)
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2004 23:41:05 +0200, foto-tip.pl <p...@f...pl>
    napisał:

    > Hubert

    W skrocie na przykladzie

    jesli pracodawca potrzebuje zatrudnic informatyka poniewaz nie zna sie na
    informatyce i chce w tym celu umiescic ogloszenie na praca oferowane to
    nie uda mu sie to, poniewaz zbyt malo zna sie na informatyce ( a nie panie
    jakies oltłuki i łordy).

    Dokladnei tak samo jak paragraf 22 Hellera, w ktorym zolnierz był odsylany
    z frontu do domu jesli byl nienormalny psychicznie - ale samo to, ze
    zglaszal sie jako nienormalny w celu odeslania do domu z frontu swiadczylo
    o tym, ze jest normaly psychicznie i wraca na front - slynny paragraf 22.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 16. Data: 2004-07-17 22:16:24
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [foto-tip.pl] - 2004-07-17 23:11:

    FAQ 5. w treści musi być określona forma zatrudnienia (np. umowa o
    pracę, umowa o dzieło)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 17. Data: 2004-07-17 22:33:00
    Od: "foto-tip.pl" <p...@f...pl>

    Pe.Ka napisał:

    > FAQ 5. w treści musi być określona forma zatrudnienia (np. umowa o
    > pracę, umowa o dzieło)

    No to rzeczywiście niewybaczalny błąd. Poza nieprzepuszczeniem
    ogłoszenia powinno się jeszcze na mnie nasłać UOP :)

    pozdrawiam
    Hubert

  • 18. Data: 2004-07-17 22:39:51
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [foto-tip.pl] - 2004-07-18 00:33:

    > No to rzeczywiście niewybaczalny błąd. Poza nieprzepuszczeniem
    > ogłoszenia powinno się jeszcze na mnie nasłać UOP :)

    To tylko tak w kwestii formalnej bo zastanawiałeś się czego brakowało.
    Nie jest to może uchybienie wagi ciężkiej ale niezgodność z FAQ
    ewidentna. Moderator nie może podejmować decyzji, które odstępstwa od
    FAQ są dopuszczalne a które nie. On ma po prostu odwalać to co FAQ nie
    spełnia. Taka jego rola. Nie miej więc pretensji do moderatora że robi
    to co ma robić. FAQ budują użytkownicy ppo i ppd. Napiszmy nowe, które
    zadowoli większą ilość ludzi (że wszystkich to nawet nie liczę) i po
    problemie.

  • 19. Data: 2004-07-17 22:44:20
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2004 00:39:51 +0200, Pe.Ka <c...@t...cy> napisał:

> [...]
    > to co ma robić. FAQ budują użytkownicy ppo i ppd. Napiszmy nowe, które
    > zadowoli większą ilość ludzi (że wszystkich to nawet nie liczę) i po

    Ja uwazam, ze powinno byc napisane, ze "wskazane jest podanie formy
    zatrudnienia" bez robienia z tego kryterium dyskredytujacego ogloszenie.

    Ogloszenie zawierajace "zatrudnimy na umowe zlecenie lub na etat, mozliwe
    tez jest podjecie wspolpracy z osoba prowadzaca dzialalnosc gospodarcza"
    przejdzie chyba przez pobecne sito FAQ a jest dokladnie nieprecyzyjne.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 20. Data: 2004-07-17 23:16:24
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [krzysztofsf] - 2004-07-18 00:44:

    > Ja uwazam, ze powinno byc napisane, ze "wskazane jest podanie formy

    No i mamy nowy wątek :)