PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca magisterska-jak zacząć

  • 1. Data: 2003-09-21 18:45:02
    Temat: praca magisterska-jak zacząć
    Od: "MIKA" <m...@p...onet.pl>

    W czerwcu 2004 mam obronę pracy magisterskiej, za punkt honoru postawiłam sobie
    napisać ją sama. Bardzo proszę o rady, wskazówki jak mam zacząć, na co mam
    zwrócić uwagę itp. Dziękuje.

  • 2. Data: 2003-09-21 19:03:33
    Temat: Re: praca magisterska-jak zacząć
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "MIKA" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    sobie
    > napisać ją sama. Bardzo proszę o rady, wskazówki jak mam zacząć, na co mam

    Są dwie szkoły. Pierwsza każe najpierw znaleźć temat. Druga - napisać
    podziękowania. Sama zdecydujesz, która bardziej ci odpowiada...

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-09-21 19:16:56
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "MIKA" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sobie
    > napisać ją sama. Bardzo proszę o rady, wskazówki jak mam zacząć, na co mam

    Witam
    Mogę przesłać na maila poradnik jak napisać pracę magisterską, czy pomocny
    to już kwestia piszącego. Jestem absolwentem 2003 więc mogę sie podzielić
    kilkoma spostrzeżeniami i odpowiedzieć na kilka pytań.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-09-21 19:17:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MIKA wrote:
    > W czerwcu 2004 mam obronę pracy magisterskiej, za punkt honoru
    > postawiłam sobie napisać ją sama. Bardzo proszę o rady, wskazówki jak
    > mam zacząć, na co mam zwrócić uwagę itp. Dziękuje.

    Sa ksiazki "poradniki" jak pisze sie prace magisterska - jedna z ciekawych
    to pozycja K.Wojcik

  • 5. Data: 2003-09-21 19:39:54
    Od: "KT" <s...@w...pl>

    oups pomylilem grupy, myslalem ze jestem na pl.praca.dyskusje a ja gUpi
    napisalem na pl.praca.magisterska.dyskuje

    pozd
    k.

  • 6. Data: 2003-09-21 20:34:57
    Od: "Marta" <z...@o...pl>

    "MIKA" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    , za punkt honoru postawiłam sobie
    > napisać ją sama.

    Czy to znaczy że teraz już standardem jest zlecanie napisania pracy komuś
    innemu? Boshhhe...

  • 7. Data: 2003-09-21 21:09:01
    Od: "Robert Maciak" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisać ją sama. Bardzo proszę o rady, wskazówki jak mam zacząć, na co mam
    Cześć,
    A czym dokładnie będziesz się zajmowała w pracy, jaki kierunek studiujesz ?, w moim
    przekonaniu grunt to dobry promotor (ja akurat miałem to szczęście).....
    Powodzenia
    P.S. Jest taki skrypt z Pol.Śl , p.Ewy Epoki, bardzo przydatny w pisaniu magisterki,
    krótki ale zwięzły i na temat.

  • 8. Data: 2003-09-21 21:56:40
    Od: "Rafał" <t...@k...chip.pl>

> [...]
    sobie
    > napisać ją sama. Bardzo proszę o rady, wskazówki jak mam zacząć, na co mam

    Zapytaj promotora (o ile masz już temat) co by chciał widzieć w Twojej
    pracy - bo czasem nasze plany a oczekiwania promotora mogą być bardzo
    rozbieżne. Na pewno trochę teorii na zadany temat a potem praca własna.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-09-21 21:57:08
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marta" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "MIKA" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > , za punkt honoru postawiłam sobie
    >
    > Czy to znaczy że teraz już standardem jest zlecanie napisania pracy komuś
    > innemu? Boshhhe...

    ...zaczynam miec poczucie winy...niech kolezanka pisze sama. niech nie
    kupuje pracy za 300zł!!To nie jest "punkt honoru" , to ma buc norma...

  • 10. Data: 2003-09-21 22:45:45
    Od: "bm" <g...@g...pl>

> [...]
    sobie
    > napisać ją sama. Bardzo proszę o rady, wskazówki jak mam zacząć, na co mam

    Przede wszystkim TEMAT - to jest podstawa, znajdź interesujący temat,
    niepowtarzalny, nieznany. Możesz zapytać na Grupie jak nie masz pomysłu, ale
    Temat nie moze byc banalny. Jak już masz temat to zaczynasz szukać
    informacji, materiałów. Praca magisterska to w 50-70% cytaty, więc trzeba
    dużo szperać.

    pozdrawiam
    Basia