PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie odnosnie "ceny" uslugi

  • 1. Data: 2003-09-21 17:32:50
    Temat: Pytanie odnosnie "ceny" uslugi
    Od: "d-_-b" <a...@g...pl>

    Witam. Ile moge sobie policzyc za przeprowadzenie rozmowy telefonicznej
    w jezyku francuskim na zlecenie pewnej firmy?

    --
    Funk you all! Funk this world!
    d-_-b: Dido - Stoned

  • 2. Data: 2003-09-21 21:57:52
    Temat: Re: Pytanie odnosnie "ceny" uslugi
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "d-_-b" <a...@g...pl> wrote in message
    > Witam. Ile moge sobie policzyc za przeprowadzenie rozmowy telefonicznej
    > w jezyku francuskim na zlecenie pewnej firmy?

    Że co? Przepraszam, to za rozmowę telefoniczną chcesz pobierać
    opłatę?

    Misiek (znający czynnie 6 języków)

  • 3. Data: 2003-09-21 22:55:44
    Od: "d-_-b" <a...@g...pl>

    -={"Misiek" <g...@s...nl>}=-

    > Że co? Przepraszam, to za rozmowę telefoniczną chcesz pobierać
    > opłatę?

    No to jest pewnego rodzaju usluga. To nie ma byc rozmowa o pogodzie,
    tylko o sprawie, ktora dla tej firmy jest wazna.

    --
    Funk you all! Funk this world!
    d-_-b zZzZzZ

  • 4. Data: 2003-09-21 23:05:05
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "d-_-b" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > -={"Misiek" <g...@s...nl>}=-

    > No to jest pewnego rodzaju usluga. To nie ma byc rozmowa o pogodzie,
    > tylko o sprawie, ktora dla tej firmy jest wazna.

    Wycen tak jak rzemieslnicy od pralki, spluczki czy telewizora. Dojazd+ koszt
    uslugi.
    Pewno bedziesz tanszy.......bo to "fachowcy"
    Do kalkulacji zadzwon moze do jakiegos biura tlmaczen i dowiedz sie, ile
    biora za godzine tlumaczenia "na zywo", gdy ktos ich wynajmie, bedziesz
    mial porownanie.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 5. Data: 2003-09-23 13:50:58
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Sun, 21 Sep 2003 17:32:50 +0000 (UTC), "d-_-b" <a...@g...pl> wrote:

    >Witam. Ile moge sobie policzyc za przeprowadzenie rozmowy telefonicznej
    >w jezyku francuskim na zlecenie pewnej firmy?

    Ja znam jedynie ceny za takie uslugi w jezyku angielskim - kazda rozpoczeta
    godzina 45 PLN + koszta dojazdu lub za taksi robi pracownik firmy.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 6. Data: 2003-09-24 15:40:29
    Od: "adi" <f...@w...to.poczta.onet.pl>

    > Że co? Przepraszam, to za rozmowę telefoniczną chcesz pobierać
    > opłatę?

    A dlaczego nie?

    W W-wie jest kancelaria prawnicza (obsługuje 1 projekt w mojej firmie),
    która do faktury, za usługi prawnicze dołącza kalulacje cenowa. Tam mozemy
    wyczytac np, że rozmowa telefoniczna (w jez. angielskim) 80$/za 1h + koszty
    usługi telekomunikacyjnej. Tyle samo kosztuje nas czytanie maila (80$/h!)
    przez pracownika tejże firmy.

    Pozdrowienia,
    adi