PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inne grupygrupy umożliwiające oferowanie pracy

  • 1. Data: 2003-09-22 08:28:13
    Temat: Inne grupygrupy umożliwiające oferowanie pracy
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Czy zna ktoś inne grupy na których mogę umieścić ofertę pracy ?

    S T A B R O S
    -------------------------

  • 2. Data: 2003-09-22 08:33:41
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    BLACK.CO <s...@i...pl> napisał(a):

    > Czy zna ktoś inne grupy na których mogę umieścić ofertę pracy ?

    http://www2.gazeta.pl/ogloszenia/0,0.html

    Ale ostrzegam - tam też trzeba się zalogować (założyć konto), przeczytać
    jakiś regulamin, zasady, przejść przez kilka okienek - chłopie, daj se
    lepiej spokój, nie na twoją głowę.

  • 3. Data: 2003-09-22 12:37:57
    Od: "Sylwia" <w...@o...pl>

    Użytkownik "BLACK.CO" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy zna ktoś inne grupy na których mogę umieścić ofertę pracy ?

    pl.praca.oferowana

    Pozdrawiam!
    Sylwia

  • 4. Data: 2003-09-22 19:17:49