PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w UE

  • 1. Data: 2003-09-21 17:47:55
    Temat: Zarobki w UE
    Od: "Marta" <z...@o...pl>

    Witam

    Jakie są średnie stawki za godzinę w UE? Czy 18 euro za godzinę, przy 30-
    godzinnym tygodniu pracy to dobrze czy słabo? (praca jako lektor jęz.
    angielskiego w Dublinie).

    pozdr
    Marta

  • 2. Data: 2003-09-21 18:30:14
    Temat: Re: Zarobki w UE
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > Jakie są średnie stawki za godzinę w UE? Czy 18 euro za godzinę, przy 30-
    > godzinnym tygodniu pracy to dobrze czy słabo? (praca jako lektor jęz.
    > angielskiego w Dublinie).

    ostatnio obiła mi się o uszy realna stawka: w przeliczeniu 17 E za godzine
    pracy kucharza (ichniego ) w pubie (własnie gdzies na Wyspach).
    czy to duzo czy malo - I dunno.

    TSS

  • 3. Data: 2003-09-21 22:03:45
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    Cześć,

    "Marta" <z...@o...pl> wrote in message news:bkko8m$7b$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Jakie są średnie stawki za godzinę w UE? Czy 18 euro za godzinę, przy 30-
    > godzinnym tygodniu pracy to dobrze czy słabo? (praca jako lektor jęz.
    > angielskiego w Dublinie).

    Hym, zarobki średnie... Czyli 50% ludzi zarabia mniej. Te zarobki
    wynoszą ok. 13 euro/godz. Ale z drugiej strony, szanujący się
    freelancer nie zejdzie poniżej 75 euro. No ale z innej strony,
    stalej pracy za ta stawke nie znajdzie. Czyli, 18 euro nie
    jest stawka zbyt mala.

    Misiek

    P.S. Caly czas mowie o sumach brutto.

  • 4. Data: 2003-09-22 07:24:15
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com>

> [...]
    >
    > Jakie są średnie stawki za godzinę w UE? Czy 18 euro za godzinę, przy 30-
    > godzinnym tygodniu pracy to dobrze czy słabo? (praca jako lektor jęz.

    Witam,

    Calkiem dobra stawka. Inna sprawa, ze w Dublinie koszty zycia sa wysokie,
    ale nie sadze, zeby nauczyciel byl w stanie zarobic wiecej.

    Pozdrawiam,

    --
    Shane

  • 5. Data: 2003-09-22 12:05:53
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Hym, zarobki średnie... Czyli 50% ludzi zarabia mniej.

    Zarobki srednie, czyli nie masz pojecia ile % zarabia mniej.

    MarcinP

  • 6. Data: 2003-09-22 13:31:56
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zarobki srednie, czyli nie masz pojecia ile % zarabia mniej.

    No i widzisz, to takich zarobkow (czyli calka po dochodach
    podzielona na ilosc ludzi) nikt nie podaje. W UE stosuje
    sie pojecia zarobkow modalnych, czyli tak jak ja podalem, tj.
    50% ludzi zarabia wiecej.

    Misiek

  • 7. Data: 2003-09-22 20:08:19
    Od: "Marta" <z...@o...pl>

    Dzięki wszystkim, do rozważenia pozostaje dylemat co lepsze - tam
    kilkukrotnie wyższa pensja, ale też start od zera, czy tu stała umowa, dobra
    praca ( z wyjątkiem zarobków). Ech... nikt nie mówił że życie jest proste..

    pozdr
    Marta

  • 8. Data: 2003-09-23 18:04:44
    Od: "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl>

    Marta <z...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    dobra
    > praca ( z wyjątkiem zarobków). Ech... nikt nie mówił że życie jest proste..

    wydaje mi sie ze masz oferte pracy w prywatnej szkole jezykowej (bo
    panstwowe stawki sa wyzsze - ale i duzo lokalnych kandydatow; czy to dobra
    stawka? w innych szkolach zapewne placa podobnie, ludzie w pubach maja ok 7
    euro/h) ALE czemu nie potraktowac tego jako przygode? poznasz mnostwo ludzi
    z calego swiata, zobaczysz jak sie zyje w zupelnie innym panstwie itd.
    Wynajmujac tylko pokoj bedziesz mogla spokojnie odkladac czesc pieniedzy -
    badz co badz jest to mniej wiecej srednia krajowa o ile zaplaca za wakacje i
    dni wolne -(watpliwe)(18*30*52tygodnie=28080 - wolne). heh, zakladam ze nie
    masz duzej rodziny, z takiej pensji jej nie utrzymasz.
    Niewielu Polakow decyduje sie na zostanie w Ire na stale....