PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kanada

  • 1. Data: 2003-09-21 11:49:19
    Temat: Kanada
    Od: "ania" <r...@p...onet.pl>

    Poszukuje jakis namiarow na prace w Kanadzie dla młodych ludzi. Moze ma ktos
    jakies kontakty???

  • 2. Data: 2003-09-21 16:20:37
    Temat: Re: Kanada
    Od: "db501" <d...@t...net>

    Aktualne ogloszenia w Toronto
    http://www.gazetagazeta.com/artman/publish/cat_praca
    .shtml

  • 3. Data: 2003-09-22 19:20:17
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <...@...be>

    "ania" <r...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
    > Poszukuje jakis namiarow na prace w Kanadzie dla młodych ludzi. Moze ma
    ktos
    > jakies kontakty???

    "Gazeta" to dziennik starych Polonusów, jeśli chcesz utknąć wśród Polonii
    to możesz i tak. Ale warto poszukać pracy z perspektywami - nie wiem co
    prawda jakie masz doświadzenie i umiejętności, ale mój kolega znalazł w
    ten sposób pracę w N.Zelandii, przez normalną rekrutację - miał atuty,
    które przebiły miejscowych.
    Zatem jeśli się nie boisz:
    http://www1.sympatico.ca/Contents/Careers/find.html

    Jerzy