PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca i samochod

  • 1. Data: 2002-02-05 08:18:02
    Temat: praca i samochod
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    Witam

    mam maly problemik, jest sobie praca, ktora ma miejsca
    parkingowe...jest tez samochod, ktory przyjezdza do tej racy ;-))
    Niestety samochod nie moze stac na parkingu firmowy tylko gdzies obok
    albo w ogole...na jakims osiedlu. Pytanie jest takie skoro zycie
    chroione jest jakims ubezpieczenie podczas pracy to czy samochod
    rowniez jest ubezpieczony, gdy cos sie stanie (wybita szyba,
    kradziez) wiem, ze jest OC i inne skroty, ale co na to sytuacja?

    Jak myslicie?

    pozdrawiam rafi

  • 2. Data: 2002-02-08 00:27:04
    Temat: Re: praca i samochod
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

    Mysle ze w zadnym wypadku samochod nie jest dodatkowo ubezpieczony.