PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatycy a certyfikaty Cisco, Microsoftu

  • 1. Data: 2002-02-04 22:44:03
    Temat: informatycy a certyfikaty Cisco, Microsoftu
    Od: "lenka" <o...@w...sobie.to>

    Mam pytanie do wszystkich informatyków i firm rekrutujących, a także
    pracodawców:
    czy posiadanie certyfikatów firm informatycznych takich jak Cisco, Microsoft
    zwiększa szanse informatyków na rynku pracy? Czy można liczyć na wyższe
    wynagrodzenie?
    O ile wyższe wynagrodzenie?
    Czy można liczyć na szybsze znalezienie pracy w obecnej sytuacji rynkowej?
    Co tak naprawdę są warte takie certyfikaty?
    Jakie inne firmy informatyczne wydają certyfikaty i ile się za to płaci?
    Jak sądzicie, ilu informatyków ma takie certyfikaty i co jest to warte?

    Dzięki za wszystkie informacje.
    B.L.

  • 2. Data: 2002-02-05 16:10:28
    Temat: Re: informatycy a certyfikaty Cisco, Microsoftu
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    > Co tak naprawdę są warte takie certyfikaty?
    Generalnie sa warte bardzo duzo tylko niestety nie u nas w kraju. Zerknij
    sobie na oferty pracy dla informatykow i zobacz w ilu z nich wymagane jest
    legitymowanie sie posiadanym certyfikatem. W bardzo niewielu. A cala reszta
    ma dzisiaj za zadanie zdobyc fahowca z jak najwieksza wiedza za jak
    najmniejsze pieniadze.
    Ostatecznie jak pracodawca zaprosi Ciebie na rozmowe i zapyta o "oczekiwania
    finansowe" a ty myslac sobie ze jak masz papierek to mozesz krzyknac od razu
    500 PLN wiecej niz obowiazujaca srednia, to musisz sie liczyc z tym, ze
    przegrasz z kims kto bedzie "tanszy"

    Grzesieq

    --
    _______________________________________

    "Stworzenie swiata trwalo szesc dni. Dlaczego
    wiec udzielenie kredytu trwa cztery tygodnie?"
    Pracownik banku Leumi Trust Company of NY

  • 3. Data: 2002-02-06 09:25:17
    Od: "matie" <m...@t...pl>

    Ja mam zrobione certyfikaty......

    Moj pracodawca stwierdzil:

    "Widze, ze teraz umie Pan pisac w Wordzie, oraz potrafi pan wlaczyc i
    wylaczyc komputer"

    :-))))))
    Bardzo zniechecajaca opinia jesli chodzi o samoinwestowanie.

    Mam zamiar emigrowac - wiec to sie TAM na pewno przyda.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-02-06 12:37:12
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    Skad ja to znam. Mam porobione papierki inzynierskie, certyfikaty i tak dalej.
    Oczywiscie z zakresu informatyki....i nic. Zrobilem je za granicą, u nas w
    naszej ojczyznie niestety te paiperki sa niewazne z prostego powodu - BRAK
    ZAINTERESOWANIA TAKIMI SPRAWAMI jak wykrywanie naduzyc w sieciach itp. Tak wiec
    co raz bardziej zaczynam myslec o wyjezdzie. I bardzo sie z tego powdu ciesze!

    pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2002-02-06 19:30:56
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On 6 Feb 2002 13:37:12 +0100, <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >co raz bardziej zaczynam myslec o wyjezdzie. I bardzo sie z tego powdu ciesze!
    [ciach...]
    Bo do zlej pracy aplikujesz - jak sie znasz na zabezpieczeniach to
    szukaj roboty jako security officer a nie facet od worda (helpdesk).

    Inna sprawa jest zas nieumiejetne cytowanie :(

    Pzdr
    Limfo

  • 6. Data: 2002-02-12 15:25:33
    Od: "Waldemar Nowak" <w...@n...onet.pl>

    W naszej firmie bardzo poszukujemy ludzi z certyfikatem MCSD i w ciagu 2 lat
    zglosil sie 1 (slownie: jeden) czlowiek z takim tytulem.

  • 7. Data: 2002-02-12 18:13:29
    Od: "Tadeusz" <t...@w...pl>

    Czego wasza firma wymaga, co oferuje i ile płaci ???

  • 8. Data: 2002-02-13 14:12:36
    Od: "Waldemar Nowak" <w...@n...onet.pl>

    Hello pl-praca-dyskusje,

    zakladam dzialalnosc gospodarcza. chce zeby adresem firmy byl
    moj adres domowy. mieszkam z rodzicami. co mam pokazac w urzedzie
    jako tytul prawny do lokalu ? spisywac z rodzicami umowe o wynajem?
    jezeli tak - dajmy na to umowa na 2000netto, ja sobie to wrzucam w
    koszta, skarbowka sie nie przyczepi ? troche to dziwne.

    --
    Best regards,
    m3fist0 mailto:m...@g...pl

  • 9. Data: 2002-02-13 14:42:27
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> napisał w
    wiadomości news:a48pji$2kqe$1@news2.ipartners.pl...

    > IMHO to jedyna różnica.

    W poniedziałek wg. radiowej jedynki polska flota zatrudnia
    ok 20 000 marynarzy i oficerów.

    Według dziennikarzy zajmujących się miejscami pracy dla Polaków
    za granicą:

    "Prywatni pośrednicy mają tysiące ofert dla osób z branży morskiej:
    Norwegowie szukają 4,5 tys. rybaków, niewielu mniej Szkoci i Hiszpanie.
    W ostatnim roku za granicę do pracy wyjechało około 28 tys. polskich
    marynarzy, oficerów i rybaków. "

    Źródło: http://www.wprost.pl/index.php?opcja=news&id_newsa=8
    985

    Jak do tych liczb mają się Wasze propozycje pracy? (Nie mylić z
    ofertami).
    Myślę, że taka informacja mogłaby zainteresować kilka osób na grupie.

    Chester EM

  • 10. Data: 2002-02-13 16:58:13
    Od: "Waldemar Nowak" <w...@n...onet.pl>

    boni & klajd na pl.praca.dyskusje:
    > A dlaczego nie *.doc?

    Który *.doc? I dlaczego zakładasz że muszą mieć najnmowszego Worda?
    A RTFa o wiele więcej narzędzi przeczyta. (napisał bym też o wirusach
    któe w wordowych DOCach lubią się lęgnąć, ale po prawdzie to może
    dotyczyć i RTFów).

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/