PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymagania pracodawców w Niemczech.

  • 1. Data: 2002-02-04 22:45:09
    Temat: Wymagania pracodawców w Niemczech.
    Od: "Gabriel Filipkowski" <g...@w...pl>

    Jakie mają wymagania pracodawcy z za zachodniej grancy odnośnie
    informatyków?
    Jak znaleźć pracę w Niemczeh?

  • 2. Data: 2002-02-05 07:21:51
    Temat: Re: Wymagania pracodawców w Niemczech.
    Od: "Kerberos" <k...@p...fm>

    > Jakie mają wymagania pracodawcy z za zachodniej grancy odnośnie
    > informatyków?
    > Jak znaleźć pracę w Niemczeh?

    Wymagania? No coz, zalezy mocno od tego na jakie stanowisko startujesz.
    Jak znalezc prace? Mysle ze potrzebujesz sporo szczescia, poniewaz jak
    widze obrotnosci Ci troche brakuje :) Zacznij od tego

    http://www.jobs.de
    http://www.stellenanzeige.de
    http://www.stepstone.de
    http://www.monster.de
    http://www.jobscout24.de
    http://jobs.altavista.de
    http://www.jobpilot.de

    i dziesiatki innych stron wiekszych lub mniejszych

    powysylaj wszedzie CV i cierpliwie czekaj. Ale najwazniejsze. Zapusc sobie
    przeszukiwanie grup dyskusyjnych (np. www.deja.com), wybierz
    wyszukiwanie zaawansowane
    grupa: pl.praca.dyskusje
    i wpisz greencard
    lub kliknij na ten link:
    http://groups.google.com/groups?as_q=greencard&as_ug
    roup=pl.praca.dyskusje&h
    l=pl - tu juz wszystko sie samo zrobilo

    to pomoze Ci wiecej niz myslisz, i jeszcze jedno, musisz w tym temacie
    naprawde duzo zrobic sam, pytanie "Jak znalezc prace w Niemczech?" wzbudza
    na liscie usmiech na twarzy, usmiech poblazania.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-02-05 19:12:47
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Ale mu dales :-))
    Zapomniales jeszcze, ze musi znac najpierw niemiecki ....

    Sdrofko
    Thomas , Hamburg

    a3o170$bt2$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-02-05 20:54:17
    Od: "Kerberos" <k...@p...fm>

    > Ale mu dales :-))
    > Zapomniales jeszcze, ze musi znac najpierw niemiecki ....
    >
    > Sdrofko
    > Thomas , Hamburg

    Mimo wszystko odpowiedzialem chyba dosyc rzeczowo. :)

  • 5. Data: 2002-02-06 06:28:26
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Ale mu dales :-))
    > Zapomniales jeszcze, ze musi znac najpierw niemiecki ....
    >
    > Sdrofko
    > Thomas , Hamburg

    To chyba nie tak do konca. Nadal mozna znalezc prace w Niemczech znajac biegle
    tylko angielski. Mozna tez dyskutowac jak ciezko szukac pracy nie znajac
    niemieckiego, ale mozna tez dodac ze obecnie w ogole ciezko znalezc prace u
    naszego zachodniego sasiada. Nie jest to jednak niemozliwe jako ze sam
    prawdopodobnie niedlugo wyjade do pieknej Bawarii ...

    Pozdrowienia
    Auck

    PS. Nieststy bedac juz tam nie udalo mi sie znalezc zadnego chmielowego napoju o
    nazwie Augustiner lub innego z jakims mniches na etykiecie. Za to znalazlem cos
    takiego jak Wieser czy jakos tak i bylo wyborne, z niespotykana u nas nutka
    drozdzy i cukru :-))

  • 6. Data: 2002-02-06 13:23:48
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Jakie mają wymagania pracodawcy z za zachodniej grancy odnośnie
    > informatyków?
    > Jak znaleźć pracę w Niemczeh?

    Polecałbym Ci także zajrzeć na stronę www.arbeitsamt.de . Niemcy, w odróżnieniu
    od nas mają udostępnioną w internecie bazę ofert pracy z całego kraju (SIS).
    Warto o tym pomyśleć. A co do wymagań, to Niemcy są bardzo konkretni i nie
    wymagają, tak jak wielu polskich pracodawców, by człowiek znał się na
    wszystkim. Sam szukałem ofert jako programista, i większość ofert wymagała
    znajomości C++, JAvy i niekiedy UML - a.

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 7. Data: 2002-02-07 09:45:22
    Od: Dorothy <d...@g...co.uk>

    <<ciach>>

    > PS. Nieststy bedac juz tam nie udalo mi sie znalezc zadnego chmielowego napoju o
    > nazwie Augustiner lub innego z jakims mniches na etykiecie.
    <<ciach>>

    To ciekawe, hi hi, gdzie Ty byles, moze w jakiejs innej Bawarii?
    Augustiner jest tu w kazdym sklepie i na kazdej stacji i w kazdym barze
    i w ogole wszedzie...
    smacznego...

    --
    Pozdrowienia

    Dorota Ingram
    Ottobrunn n/Muenchen, Niemcy

  • 8. Data: 2002-02-07 13:15:18
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > To ciekawe, hi hi, gdzie Ty byles, moze w jakiejs innej Bawarii?
    > Augustiner jest tu w kazdym sklepie i na kazdej stacji i w kazdym barze

    Bylem w Norymberdze i to dosc krotko, bo tylko 3 dni i przez zajrzalem tylko do
    Netto i Reala i hotelowej knajpki. Nie narzekam za bardzo ze Augustinera nie
    znalazlem, bo wspomnieny Wieser tez byl niczego sobie :-))

    Pozdrawiam
    Auck

  • 9. Data: 2002-02-07 13:15:56
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Dorothy" <d...@g...co.uk> wrote in message
> [...]
    >
    > To ciekawe, hi hi, gdzie Ty byles, moze w jakiejs innej Bawarii?
    > Augustiner jest tu w kazdym sklepie i na kazdej stacji i w kazdym barze

    tu jaszcze mala podpowiedz dla kolegi: pewnie zle szukales - tego nie ma w
    puszce! tylko butelka

    > Pozdrowienia
    > Dorota Ingram
    > Ottobrunn n/Muenchen, Niemcy

    hej... to Ottobrun jest "kolo" czy "w" Monachium?

    pozdrówka, slavo
    Unterschleissheim n/Muenchen

  • 10. Data: 2002-02-07 13:28:56
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    nie
    > znalazlem, bo wspomnieny Wieser tez byl niczego sobie :-))

    a jakiego Weiss'a piłeś, bo tu jest ich dość dużo, dobry jest np Erdinger
    (ukłony dla Pawełka, wiedział gdzie się osiedlić ;-)), extra jest
    Schneider....

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. a zastanawiam się czy taki Augustiner jest w Norynberdze dostępny bo
    jest on warzony w Monachium, a Niemcy kochają lokalne piwa więc może do
    Norynbergi go po prostu nie sprowadzają