PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca a lista wildsteina

  • 1. Data: 2005-02-03 15:38:58
    Temat: praca a lista wildsteina
    Od: " kiwiki" <k...@N...gazeta.pl>

    Mój znajomy ma takie samo nazwisko jak jakas osoba umieszczona na liscie
    Wildstena. I juz zdążył usłyszeć w pracy (adminustarcja) kilka niemiłych
    uwag. I to od szefa. Zaczaął się zastanawiać, czy nie skończy się to
    rozstaniem z pracą.
    Czy pracodawca ma prawo zwolnić pracownika tylko dlatego, że podejrzewa go o
    to, że jest na liście agentów?
    pzdr
    kiwiki

  • 2. Data: 2005-02-03 16:16:19
    Temat: Re: praca a lista wildsteina
    Od: "gromax" <g...@i...pl>

    > Czy pracodawca ma prawo zwolnić pracownika tylko dlatego, że podejrzewa go
    > to, że jest na liście agentów?
    dlatego że mam na imię Grzegorz a ktoś jest wielbicielem talent Grzegorza
    Laty to ma mnie lubić? dlatego że mam na imię Adolf to ktos ma mnie mieć w
    pogardzie? dlatego że mam na imię Adam to ktoś mam nie nie lubic bo woli
    Ahonnena?
    Bzdury. Nie kazdemu psu na imię Azor.
    Jeżeli w pracy sa jakieś nieścisłości, to naeży je wyjaśnić. Jeżeli ktos ma
    podejrzenia, to niech sprawdzi poprawność swojego wnioskowania.
    A poza tym tzw Lista Wildsteina zawiera zarówno nazwiska (o/s)prawców jak i
    ofiar. Tak że jezeli nawet jest zbieżność imienia i naziska, to jak można
    przyjąć ze dana osoba jest akurat w jednej lub w drugiej grupie?
    A co do meritum pytania "czy na takiej podstawie może zwolnić" to odpowiadam
    wprost - nie. Jeżeli ktoś ma zarzut, to po to jest sąd żeby rozsądził czy
    przyczyna jest prawdziwa. I na pewno nie to będzie powodem do zwolnienia. No
    chyba ze szef jest krótkowzroczny a n dodatek ten znajomy pracuje w tzw
    "propaństwowej" firmie, gdzie istnieje wpływ polityczny... ale sobie gdybac
    mogę. bzdura byłoby zwolnienie dlatego że ktoś się nazywa Jan Kowalski

    > pzdr
    > kiwiki
    gromax

  • 3. Data: 2005-02-03 16:23:22
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [gromax] - 2005-02-03 17:16:

    > mogę. bzdura byłoby zwolnienie dlatego że ktoś się nazywa Jan Kowalski

    Byłoby ale weź i udowodnij w sądzie, że to z tego powodu Cię zwolnili. W
    świadectwie nikt takiego powodu przecież nie poda.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 4. Data: 2005-02-03 17:44:20
    Od: CATALYST <c...@i...pl>

    kiwiki napisał(a):
    > Mój znajomy ma takie samo nazwisko jak jakas osoba umieszczona na liscie
    > Wildstena. I juz zdążył usłyszeć w pracy (adminustarcja) kilka niemiłych
    > uwag. I to od szefa.

    To jest własnie nasz kur*a popie**olony kraj. Co za banda idiotów i
    kretynów tu zamieszkuje - ja znalazłem swoje imię i nazwisko na liście!
    Już miałem popełnic samobójstwo ale... zaraz... ja urodziłem sie w 1978
    roku!! Czizs! Co teraz? Może urodziłem się prędzej a ONI to ukrywali
    przedemna? Może byłem plugawym agentem!? Kapowałem, donosiłem!?
    I tak właśnie nasze na wskroś katolickie społeczeństwo będzie szukało
    ofiar, osób, które zostaną ukrzyżowane jako SB UB czy inne tałatajstwo.
    Ta lista spowoduje szereg ludzkich tragedii, wiele niedomówień i
    pomówień. A ci, którzy coś mają za uszami i tak będą mieli to dalej w du*ie.

    Pozdr
    CAT

    --
    Mógłbym nazwać to miejsce Zakątkiem Prosiaczkopuchatka, gdyby Zakątek
    Puchatka nie brzmiało lepiej jako krótsze i bardziej zakątkowe.

    Przy odp. na PRIV wytnij cyfry z adresu

  • 5. Data: 2005-02-03 17:58:31
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > ja znalazłem swoje imię i nazwisko na liście!
    > Już miałem popełnic samobójstwo ale... zaraz... ja urodziłem sie w
    > 1978 roku!! Czizs!

    To proste. Na podstawie prześwietlenia czaszki zakwalifikowano Cię od
    urodzenia do przyszłej służby :-). Pewnie do końca stanu wojennego
    jeszcze miałes specjalne mieszanki pokarmowe dla agentów. Ja to bym
    się zastanowił, czy przyjecie ciebie będzie bezpieczne... ;).

    > Ta lista spowoduje szereg ludzkich tragedii, wiele niedomówień i
    > pomówień.

    No pewnie. Bo taki szef może sobie pomysleć, że wiesz z dawnych
    stosunków "służbowych" coś o nim i jeszcze zdenuncjujesz go...

    A ta lista jest wygodnym narzędziem polityki i bezpieczniejszym niż
    wydobywanie afer korupcyjnych na światło dzienne. Czego się
    spodziewałeś? Polityka zawsze była brudna i nie liczyła się z nikim
    nieistotnym... Nie ma o czym pisać, bo nie dane nam jest "widzieć"
    komu o co biega tak naprawdę :).

  • 6. Data: 2005-02-03 18:33:33
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: CATALYST [Thu, 03 Feb 2005 18:44:20 +0100]:

    > ja znalazłem swoje imię i nazwisko na liście!

    A ja nie :((( Wiem wiem, za pozno mi sie urodzilo... ale juz
    nie mogli mi tej frajdy zrobic i wpisac? Znajomi urodzili sie
    niewiele wczesniej a sie poznajdowali... sniff...

    Kira (glupawka. a, bo poglupieli wszycy hurtem na tym punkcie...)

  • 7. Data: 2005-02-03 18:46:17
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    kiwiki; <cttgii$b81$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > rozstaniem z pracą.
    > Czy pracodawca ma prawo zwolnić pracownika tylko dlatego, że podejrzewa go o

    Niech poszuka Szefa [albo jego żony ;)] na tej liście, bo mz. reakcja
    szefa wskazuje na czynnik nerwowy i dodatkowo związany z samą listą.

    Flyer

  • 8. Data: 2005-02-03 19:09:22
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Pe.Ka; <cttj2b$j3t$1@opal.futuro.pl> :

    > From: [gromax] - 2005-02-03 17:16:

    > Byłoby ale weź i udowodnij w sądzie, że to z tego powodu Cię zwolnili. W
    > świadectwie nikt takiego powodu przecież nie poda.

    Pora odkurzyć dyktafony? ;) Tak przy okazji - Giertychowie dostąpili
    "zaszczytu"? ;)

    Flyer

  • 9. Data: 2005-02-03 21:03:42
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie mogli mi tej frajdy zrobic i wpisac? Znajomi urodzili sie
    > niewiele wczesniej a sie poznajdowali... sniff...

    Też urodziłem się stosunkowo późno, żeby mieć szanse na zaistnienie na tej
    liście, a mimo to figuruje na niej w dziewięciu egzemplarzach. ;)
    Nie ma to jak popularne nazwisko.

    pozdrawiam wszystkich

    Andrzej Woźniak
    major UB

  • 10. Data: 2005-02-04 08:28:23
    Od: "zymla" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik " kiwiki" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wildstena. I juz zdążył usłyszeć w pracy (adminustarcja) kilka niemiłych
    > uwag. I to od szefa. Zaczaął się zastanawiać, czy nie skończy się to

    http://www.pracuj.pl/doc2.cm?id=1626&idc=13652842

    pzdr.
    wiola