PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca a lista wildsteina › Re: praca a lista wildsteina
    From: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca a lista wildsteina
    Date: Thu, 3 Feb 2005 18:58:31 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > ja znalazłem swoje imię i nazwisko na liście!
    > Już miałem popełnic samobójstwo ale... zaraz... ja urodziłem sie w
    > 1978 roku!! Czizs!

    To proste. Na podstawie prześwietlenia czaszki zakwalifikowano Cię od
    urodzenia do przyszłej służby :-). Pewnie do końca stanu wojennego
    jeszcze miałes specjalne mieszanki pokarmowe dla agentów. Ja to bym
    się zastanowił, czy przyjecie ciebie będzie bezpieczne... ;).

    > Ta lista spowoduje szereg ludzkich tragedii, wiele niedomówień i
    > pomówień.

    No pewnie. Bo taki szef może sobie pomysleć, że wiesz z dawnych
    stosunków "służbowych" coś o nim i jeszcze zdenuncjujesz go...

    A ta lista jest wygodnym narzędziem polityki i bezpieczniejszym niż
    wydobywanie afer korupcyjnych na światło dzienne. Czego się
    spodziewałeś? Polityka zawsze była brudna i nie liczyła się z nikim
    nieistotnym... Nie ma o czym pisać, bo nie dane nam jest "widzieć"
    komu o co biega tak naprawdę :).