PracaGrupypl.praca.dyskusje › Refundacja okularów a urlop wychowawczy

  • 1. Data: 2005-02-03 12:22:56
    Temat: Refundacja okularów a urlop wychowawczy
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    No właśnie -
    czy Waszym zdaniem procodawca może/powinien pokryć (w jakiejś, ustalonej
    w firmie części) koszty okularów (zgodnie z rozporządzeniem, bla bla
    bla), jeśli pracownik (no, konkretnie moja Żona :) jest na urlopie
    wychowawczym?
    Wszelkie opinie będą mile widziane.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Co ma do tego ubezpieczenie? Czy ja jestem ogniotrwały dom, żebym sam

  • 2. Data: 2005-02-03 12:45:15
    Temat: Re: Refundacja okularów a urlop wychowawczy
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Mariusz 'BB' Trojanowski" <m...@a...in.sig> napisał
    w wiadomości news:ctt534$b79$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > w firmie części) koszty okularów (zgodnie z rozporządzeniem, bla bla
    > bla), jeśli pracownik (no, konkretnie moja Żona :) jest na urlopie

    Bez przesady. Przecież w czasie urlopu wychowawczego nie wykonuje
    pracy zawodowej przy komputerze w miejscu pracy, więc okulary nie są
    jej potrzebne.
    Do przewijania niemowlęcia i gotowania kaszek i zupek oraz czytania
    bajeczek, jeżeli już konieczne, to okulary innego rodzaju, załatwiane
    we własnym zakresie, a nie odpowiednie do pracy przy komputerze
    pracodawcy.
    Ale gdy podejmie pracę po urlopie wychowawczym, a lekarz stwierdzi, że
    powinna wykonywać pracę przy komputerze w okularach, to wówczas jak
    najbardziej.

    wa

  • 3. Data: 2005-02-03 13:20:37
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 2005-02-03 13:45, wektor napisał(a) :

    > Bez przesady. Przecież w czasie urlopu wychowawczego nie wykonuje
    > pracy zawodowej przy komputerze w miejscu pracy, więc okulary nie są
    > jej potrzebne.
    [ciach]
    > Ale gdy podejmie pracę po urlopie wychowawczym, a lekarz stwierdzi, że
    > powinna wykonywać pracę przy komputerze w okularach, to wówczas jak
    > najbardziej.

    Jasne że nie wykonuje, ale, jak wiadomo, łaska pracodawcy na pstrym
    koniu jeździ, teraz akurat może robić taką akcję refundacji a za pół
    roku powie, że już nie ma ochoty czy pieniędzy. Stąd moje pytanie - czy,
    zgodnie z przepisami, może zrefundować, czy nie.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Króliki są trzymane na plantacjach pod palmami i w innych szafach.