PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca a lista wildsteina › Re: praca a lista wildsteina
    From: "gromax" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca a lista wildsteina
    Date: Thu, 3 Feb 2005 17:16:19 +0100

    > Czy pracodawca ma prawo zwolnić pracownika tylko dlatego, że podejrzewa go
    > to, że jest na liście agentów?
    dlatego że mam na imię Grzegorz a ktoś jest wielbicielem talent Grzegorza
    Laty to ma mnie lubić? dlatego że mam na imię Adolf to ktos ma mnie mieć w
    pogardzie? dlatego że mam na imię Adam to ktoś mam nie nie lubic bo woli
    Ahonnena?
    Bzdury. Nie kazdemu psu na imię Azor.
    Jeżeli w pracy sa jakieś nieścisłości, to naeży je wyjaśnić. Jeżeli ktos ma
    podejrzenia, to niech sprawdzi poprawność swojego wnioskowania.
    A poza tym tzw Lista Wildsteina zawiera zarówno nazwiska (o/s)prawców jak i
    ofiar. Tak że jezeli nawet jest zbieżność imienia i naziska, to jak można
    przyjąć ze dana osoba jest akurat w jednej lub w drugiej grupie?
    A co do meritum pytania "czy na takiej podstawie może zwolnić" to odpowiadam
    wprost - nie. Jeżeli ktoś ma zarzut, to po to jest sąd żeby rozsądził czy
    przyczyna jest prawdziwa. I na pewno nie to będzie powodem do zwolnienia. No
    chyba ze szef jest krótkowzroczny a n dodatek ten znajomy pracuje w tzw
    "propaństwowej" firmie, gdzie istnieje wpływ polityczny... ale sobie gdybac
    mogę. bzdura byłoby zwolnienie dlatego że ktoś się nazywa Jan Kowalski

    > pzdr
    > kiwiki
    gromax