PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca a lista wildsteina

  • 11. Data: 2005-02-04 11:15:37
    Temat: Re: praca a lista wildsteina
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Mój znajomy ma takie samo nazwisko jak jakas osoba umieszczona na liscie
    A Jan Kowalski jest tam 42 razy. Cholera, dużo mnie było :-))))).

  • 12. Data: 2005-02-04 11:37:48
    Od: "tukan" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik " kiwiki" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Mój znajomy ma takie samo nazwisko jak jakas osoba umieszczona na liscie
    > Wildstena. I juz zdążył usłyszeć w pracy (adminustarcja) kilka niemiłych
    > uwag. I to od szefa.

    Mnie zastanawia jedno. Jak ten szef identyfikuje
    _jednoznacznie_ bez podanego adresu zamieszkania
    i innych szczegółów, że jego pracownik jest tym
    podanym na liście.

  • 13. Data: 2005-02-05 09:02:02
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy pracodawca ma prawo zwolnić pracownika tylko dlatego, że podejrzewa go o
    > to, że jest na liście agentów?

    To jest bzdura, ale nie zawadzi złożyc wniosku w IPNie. Na wczoraj obiecuja
    rozpatrzec w 2 - 3 lata :) ale podobno masowo przyjmuja ludzi do pracy, to moze im
    teraz bedzie szło szybciej.

    Wojtek
    (2x na liście:) )

  • 14. Data: 2005-02-05 09:56:46
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 05.02.2005 Fotech <w...@p...onet.pl> napisał/a:

    > To jest bzdura, ale nie zawadzi złożyc wniosku w IPNie. Na wczoraj obiecuja
    rozpatrzec w 2 - 3 lata :) ale podobno masowo przyjmuja ludzi do pracy, to moze im
    teraz bedzie szło szybciej.

    A nie wiesz ile płacą :P ?

    Kender, nie na liście, ale kolaborant z zasady
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.

  • 15. Data: 2005-02-05 23:45:12
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    ja bym sprawdził czy nazwiska tego h....ja nie ma tej liście a jeśli
    jest to bym mu to powiedział prosto w twarz (mordę)

    JackyX