PracaGrupypl.praca.dyskusje › operator DTP / MAC Quark XPress / Warszawa / Cala Polska / Zdalnie

  • 1. Data: 2004-09-01 09:27:45
    Temat: operator DTP / MAC Quark XPress / Warszawa / Cala Polska / Zdalnie
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    Witam

    Poszukujemy doswiadczonego operatora DTP (Mac, przede wszystkim Quark
    XPress), Warszawa lub zdalnie.
    Praca / zlecenia: sklad tekstow...
    Mile widziane doswiadczenie w skladzie tekstow w obcych jezykach.
    Kontakt (doswiadczenie, dyspozycyjnosc, rzad cen) na s...@s...com

    Maciek Marchewczyk
    Sopoltrad
    Uniwersytecka 4 lok 10A
    02 036 Warszawa

    (ogloszenie pierwotnie wyslane na PPO, nie ukazalo sie od 26 godzin,
    przepraszam wiec za NTG, ale chyba lepiej wyslac tutaj, niz walczyc z
    maniakami - wiatrakami?)

  • 2. Data: 2004-09-05 14:36:25
    Od: Ari <k...@g...pl>

    Pamiętnej daty śro 1. września 2004 11:27,
    "SoPolTrad" (s...@s...com) napisał:

> [...]
    >
    > (ogloszenie pierwotnie wyslane na PPO, nie ukazalo sie od 26 godzin,
    > przepraszam wiec za NTG, ale chyba lepiej wyslac tutaj, niz walczyc z
    Nie powinno to być na grupie pl.praca.oferowana!
    --
    Ari

  • 3. Data: 2004-09-05 17:50:35
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2004 16:36:25 +0200, Ari <k...@g...pl> napisał:

    > Nie powinno to być na grupie pl.praca.oferowana!

    Opis grupy ppd zezwala na opublikowanie ogloszen, ktore "z roznych
    przyczyn nie ukazaly sie na ppo"

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-09-05 20:35:22
    Od: Ari <k...@g...pl>

    Pamiętnej daty nie 5. września 2004 19:50,

    No cóż, to mamy bajzelek.
    --
    Ari

  • 5. Data: 2004-09-05 20:49:20
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2004 22:35:22 +0200, Ari <k...@g...pl> napisał:

    > Pamiętnej daty nie 5. września 2004 19:50,

    > No cóż, to mamy bajzelek.

    nie mamy bajzlu.
    Oferty na ppd zdarzaja sie bardzo sporadycznie, zamieszczane albo przez
    ludzi bardzo zdesperowanych usilnymi probami zamieszczenia posta na ppo,
    albo przez debiutantow usenetowych.
    Naturalnie nie pisze tu o typowym spamie, ktory jest slusznie tepiony na
    wszelkich grupach.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2004-09-06 07:48:46
    Od: Ari <k...@g...pl>

    Pamiętnej daty nie 5. września 2004 22:49,
> [...]

    > albo przez debiutantow usenetowych.
    > Naturalnie nie pisze tu o typowym spamie, ktory jest slusznie tepiony na

    Nie śledzę tej grupy długo. Jakiś tydzień! I ta sporadyczność jest za częsta
    (moim skromnym zdaniem). Przeglądnij historię, dziennie można znaleźć kilka
    ogłoszeń (dziennie!). I znowu moje skromne zdanie - to bajzelek.
    --
    Ari

  • 7. Data: 2004-09-06 17:18:15
    Od: "Leon" <a...@l...pl>

    Użytkownik "Ari" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    (moim skromnym zdaniem). Przeglądnij historię, dziennie można znaleźć kilka
    ogłoszeń (dziennie!). I znowu moje skromne zdanie - to bajzelek.

    Nie postrzegam tego jako bajzelku i powiem ci więcej mi nie przeszakdza to,
    chociaż sam osobiście nie szukam pracy, pracodwca pomimo odrzucenia jego
    oferty z róznych powodów z ppo umieszcza ją tu, bo może ktoś dzięki temu
    znajdzie pracę. Jeśli sytucja na ppo była by w jakiś sposób "normlana" czego
    nie zamierzam komentować, to na pewno by sie tu nie ukazywał ten wedlug
    ciebie bajzel.

  • 8. Data: 2004-09-07 10:28:51
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    Użytkownik "Ari" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    Pamiętnej daty nie 5. września 2004 22:49,
> [...]

    (...)

> [...]
    (moim skromnym zdaniem). Przeglądnij historię, dziennie można znaleźć kilka
    ogłoszeń (dziennie!). I znowu moje skromne zdanie - to bajzelek.

    Widzisz, sam sie przyznajesz, ze nie sledzisz, ale od razu wyrazasz zdanie,
    skromne nawet, o czyms, czego nie wiesz, i jeszcze sie przy tym zdaniu
    upierasz.
    Moze zamiast pisac, przejrzysz grupe - wiadomosci z TEGO tygodnia, mialbys
    mozliwosc znalezc, gdybys przeczytal cokolwiek zamiast sie wymadrzac - i
    poczytasz dyskusje, wywolana przez moj post na temat absurdalnego
    moderowania PPO, powodujacego zarowno odrzucanie ofert, jak i opoznienia w
    ich publikacji...
    Maciek

  • 9. Data: 2004-09-08 12:23:40
    Od: Ari <k...@g...pl>

    Pamiętnej daty wto 7. września 2004 12:28,
    "SoPolTrad" (s...@s...com) napisał:

> [...]
    > poczytasz dyskusje, wywolana przez moj post na temat absurdalnego
    > moderowania PPO, powodujacego zarowno odrzucanie ofert, jak i opoznienia w

    Fakt, nie jestem do końca zorientowany, ale nabieram "obycia". Bajzelek - to
    nieporządek. Jeśli coś nie jest porządne to nie ma znaczenia z jakiego
    powodu. Ja określam stan rzeczy jaki jest. A taki jest! Z czego on wynika
    to inna historia.

    A jeśli chodzi już o powód tego nieporządku to faktycznie PPO działa
    dziwnie. Szukam pracy i oczekuję, że ogłoszenia tam umieszczone są aktualne
    i są to "wszystkie" ogłoszenia jakie wpływają na tą grupę. Niestety srogo
    się zawiodłem. Są duże opóźnienia umieszczania ogłoszeń no i jak się
    okazuje gro z tego co jest wysyłane na PPO jest wycinane :(.

    Jeśli chodzi o FAQ grupy i regulamin umieszczania ogłoszeń - taki jest. Taki
    sobie ustalili, z różnych powodów, nie dociekam. Jedyne no mi się nie
    podoba to opóźnienie. A jest, dość duże.

    Mam wrażenie (może się mylę), że dyskusje jakie wytworzyły się na temat
    moderowania PPO nic nie przyniosły konkretnego. Każdy sobie pogadał i na
    tym się skończyło. Jest tam mowa o jakim RFD - niestety nie wiem co to
    jest, na czym polega i jak się to robi. Na ile rozumiem jest to jakieś
    głosowanie. Tylko trzeba wyjść z postulatem. Więc pytanko, gdzie znajdę
    info na temat co to jest RFD? Bo ja mam postulat i jestem skłonny to
    ogłosić.

    Jestem za zmianą moderatora! Widocznie ta osoba nie daje sobie rady na swoim
    stanowisku. I to może ją należałoby zmienić! Z FAQ grupy nie zamierzam
    walczyć jest jakie jest. Do kodowania nie ma co się czepiać (tak sądzę).
    Jak widać można znaleźć na to rozwiązanie. Albo się dostosować, albo pisać
    bez polskich znaków diakrytycznych :).
    --
    Ari
    UNIX is like a vigvam - no Windows, no Gates and an Apache inside

  • 10. Data: 2004-09-08 12:27:01
    Od: Ari <k...@g...pl>

    Pamiętnej daty pon 6. września 2004 19:18,
    "Leon" (a...@l...pl) napisał:

> [...]
    > temu znajdzie pracę. Jeśli sytucja na ppo była by w jakiś sposób
    > "normlana" czego nie zamierzam komentować, to na pewno by sie tu nie

    Dokłanie tak, gdyby PPO działało w normalny sposób to nie byłoby tego
    bałaganu. A jeśli chodzi o bajzelek. Ja nazywam to co widzę. Nie dociekam z
    jakiego powodu jest taki stan. Bo to już inna historia.