PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie dac oferte pracy?

  • 1. Data: 2004-09-01 08:58:29
    Temat: gdzie dac oferte pracy?
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    Witam
    Nie chce uruchamiac watku nt. moderowania PPO, prosze o informacje gdzie
    moge wywiesic oferte PILNA pracy tak, by pojawiala sie od razu i byla
    dostepna dla szerokiego grona osob.
    Zazwyczaj szukam tlumaczy, ostatnio oferta, ktora nie przeszla przez
    absurdalne sito, dotyczyla operatora DTP, czyli praca zdalna / Internet
    itp., jednym slowem propozycje wprost idealne dla PPO, wiec szukam czegos
    maksymalnie zblizonego do PPO, ale bez maniakow na strazy czystosci...
    Gdzie sie oglaszac?
    Maciek Marchewczyk

  • 2. Data: 2004-09-01 09:16:11
    Temat: Re: gdzie dac oferte pracy?
    Od: BbT <m...@z...one.pl>

    SoPolTrad napisał(a):

> [...]
    > itp., jednym slowem propozycje wprost idealne dla PPO, wiec szukam czegos
    > maksymalnie zblizonego do PPO, ale bez maniakow na strazy czystosci...

    Mysle, ze smialo mozesz oglaszac sie tutaj. Wiekszosc ludzi szukajacych
    pracy sledzi rowniez ta grupe. Nie ma rowniez zadnych przeciwskazan
    przeciw umieszczaniu tutaj takich ogoloszen. Jest to jak najbardziej
    tematyka tej grupy.

    --
    Pozdrawiam - BbT

  • 3. Data: 2004-09-01 10:57:49
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    BbT <m...@z...one.pl> writes:

> [...]
    > szukajacych pracy sledzi rowniez ta grupe. Nie ma rowniez zadnych
    > przeciwskazan przeciw umieszczaniu tutaj takich ogoloszen. Jest to jak

    No to mo?e zróbmy jak przed chwil? zaproponowa? Kamil Jarzynowski i za?ó?my
    "pl.praca.oferowana.niemoderowana" bo propozycje zmiany FAQ pojawiaj?ce
    si? co jaki? czas nie przynosz? wielkiego efektu...

    --
    I live in the land of imagination

  • 4. Data: 2004-09-01 11:14:27
    Od: "Michal" <m...@p...net>

    > No to może zróbmy jak przed chwilą zaproponował Kamil Jarzynowski i
    załóżmy
    > "pl.praca.oferowana.niemoderowana" bo propozycje zmiany FAQ pojawiające
    > się co jakiś czas nie przynoszą wielkiego efektu...

    Wystarczy podarowac sobie punkt zwiazany z kodowaniem.

  • 5. Data: 2004-09-01 11:45:03
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Wystarczy podarowac sobie punkt zwiazany z kodowaniem.

    Dawno już twierdziłem, że kontrolowanie kodowania to bzdet.
    Liczy się zawartość merytoryczna a nie forma.
    MODERATORZE PORZUĆ KONTROLE KODOWANIA

    pozdrawiam, Robert

  • 6. Data: 2004-09-01 11:52:10
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    "Rob59" <R...@g...pl> wrote in message
    > Dawno już twierdziłem, że kontrolowanie kodowania to bzdet.
    > Liczy się zawartość merytoryczna a nie forma.
    > MODERATORZE PORZUĆ KONTROLE KODOWANIA
    BZDURA! Akurat kodowania bym nie odpuszczał (może zacznijmy jeździć po
    ulicach lewą stroną? :P) tak jak i kilku innych fundamentalnych zasad.
    Przeczytaj sobie to http://urethan.chem.pg.gda.pl/docs/S_S_vivre.txt (na
    początek). Co do samego kodowania, to można by było zrobić skrypt
    przekładający je na właściwe. W sumie jednak to nie moje podwórko, a decyzja
    należy do samych moderatorów bo to ich "kawałek" sieci...

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 7. Data: 2004-09-01 12:42:46
    Od: "xyz" <z...@a...pl>

    "SoPolTrad" <s...@s...com> wrote in message
    > Witam
    > Nie chce uruchamiac watku nt. moderowania PPO, prosze o informacje gdzie
    > moge wywiesic oferte PILNA pracy tak, by pojawiala sie od razu i byla
    > dostepna dla szerokiego grona osob.

    serwisow nie brakuje
    np
    aaaby.pl
    praca.pl

    Krzysiek

  • 8. Data: 2004-09-01 13:01:58
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    Tomasz 'motto' Motyli?ski <m...@w...pl> writes:

    > BZDURA! Akurat kodowania bym nie odpuszcza? (mo?e zacznijmy je 1/4 dziae po
    Dobra, to Ty sobie b?dziesz czyta? moderowane i zachwyca? si? ogonkami,
    a Ci co szukaj? pracy bed? czytali niemoderowane.
    To jest najlepsze wyj?cie moim zdaniem(2 grupy z ofertami).
    Niech si? wypowie wi?cej osób ?eby mo?na by?o zebraae popaprcie i za?o?yae
    "p.p.o.niemoderowana".

    --
    I live in the land of imagination

  • 9. Data: 2004-09-01 13:02:44
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Michal napisał(a):

    > Wystarczy podarowac sobie punkt zwiazany z kodowaniem.

    to moze jednak zalozymy grupe w alt.pl.*?

    ma to oczywiscie duzo minusow (zaraz pewnie kazdy dopisze swoj) ale ma
    plus -> jak kazdy nas to rozreklamuje to bedziemy mieli grupe z kupa
    ogloszen i kupa spamu (filtry pojda w ruch).

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 10. Data: 2004-09-01 13:10:49
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > BZDURA! Akurat kodowania bym nie odpuszczał (może zacznijmy jeździć po
    > ulicach lewą stroną? :P) tak jak i kilku innych fundamentalnych zasad.

    Nie przesadzaj ( ew.tragizuj :) ) grupy p.p.d. nikt nie moderuje i nie ma
    wielu postów z błędnym kodowaniem.