PracaGrupypl.praca.dyskusjeoperator DTP / MAC Quark XPress / Warszawa / Cala Polska / Zdalnie › Re: operator DTP / MAC Quark XPress / Warszawa / Cala Polska / Zdalnie
  • From: "Leon" <a...@l...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: operator DTP / MAC Quark XPress / Warszawa / Cala Polska / Zdalnie
    Date: Mon, 6 Sep 2004 19:18:15 +0200

    Użytkownik "Ari" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:2223997.JYbnq9BTSV@PHANTOM...
    Pamiętnej daty nie 5. września 2004 22:49,
    "krzysztofsf" (k...@p...gazeta.pl) napisał:

    > Dnia Sun, 05 Sep 2004 22:35:22 +0200, Ari <k...@g...pl> napisał:
    >
    > nie mamy bajzlu.
    > Oferty na ppd zdarzaja sie bardzo sporadycznie, zamieszczane albo przez
    > ludzi bardzo zdesperowanych usilnymi probami zamieszczenia posta na ppo,
    > albo przez debiutantow usenetowych.
    > Naturalnie nie pisze tu o typowym spamie, ktory jest slusznie tepiony na
    > wszelkich grupach.

    Nie śledzę tej grupy długo. Jakiś tydzień! I ta sporadyczność jest za częsta
    (moim skromnym zdaniem). Przeglądnij historię, dziennie można znaleźć kilka
    ogłoszeń (dziennie!). I znowu moje skromne zdanie - to bajzelek.
    --
    Ari

    Nie postrzegam tego jako bajzelku i powiem ci więcej mi nie przeszakdza to,
    chociaż sam osobiście nie szukam pracy, pracodwca pomimo odrzucenia jego
    oferty z róznych powodów z ppo umieszcza ją tu, bo może ktoś dzięki temu
    znajdzie pracę. Jeśli sytucja na ppo była by w jakiś sposób "normlana" czego
    nie zamierzam komentować, to na pewno by sie tu nie ukazywał ten wedlug
    ciebie bajzel.