PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak znalezc pracownika?

  • 1. Data: 2006-03-06 19:14:47
    Temat: jak znalezc pracownika?
    Od: "musta" <musta(ciach)fa8@poczta.onet.pl>

    Czesc

    Mam taki problem: w firmie w ktorej pracuje bedzie wakat na jednym z trzech
    stanowisk analitykow danych - to takie robienie rozbudowanych tabel na
    podstawie wielu zrodel danych. Moje szefostwo chce zatrudnic tam kolejnego
    analityka. Wpadlem na pomysl zeby nie zatrudniac tam osoby do takiej
    "recznej" pracy tylko ten wakat wykorzystac na programiste ktory
    zautomatyzyje robote dwu pozostalych tak ze przynajmniej on, a moze i jedna
    z pozostalych osob bedzie mogla sie zajac czyms innym ciekawszym w
    przyszlosci.

    Zanim zglosze to szefostwu chcial bym zasiegnac waszej opinii czy jest
    realne znalezienie programisty ktory bedzie cos umial robic z bazami danych,
    danymi teksowymi oraz z arkuszami excela za pensje okolo 2k na reke w W-wie?
    Jak takiego kogos szukac jak sie nie jest programista i nie potrafi sie
    zweryfikowac jego umiejetnosci?

    Boje sie wladowac w sytuacje ze zglosze cos szefostwu a potem dostane
    zadanie znalezienia pracownika i go nie wykonam i bedzie kompromitacja :-)

    musta

  • 2. Data: 2006-03-06 19:29:43
    Temat: Re: jak znalezc pracownika?
    Od: "Grzegorz Szyszka" <s...@g...pl>

    realne - jak najbardziej tak - ale w warszawie zainteresowani beda tylko
    studenci 4 go i 5 go roku - ale licz sie z tym ze jak tylko zdobeda z rok
    praktyki to uciekna do jakiejs firmy co im da sporo wiecej

  • 3. Data: 2006-03-06 20:08:51
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Czesc. Jestem studentem informatyki na Politechnice Warszawskiej. Jak chcesz
    to sprecyzuj ogłoszenie a wrzucę je na nasze wewnętrzne grupy dyskusyjne.
    Tym sposobem bez problemu znajdziesz odpowiednią osobę.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-06 20:12:02
    Od: "musta" <musta(ciach)fa8@poczta.onet.pl>

    > realne - jak najbardziej tak - ale w warszawie zainteresowani beda tylko
    > studenci 4 go i 5 go roku - ale licz sie z tym ze jak tylko zdobeda z rok
    > praktyki to uciekna do jakiejs firmy co im da sporo wiecej

    Tego to sie akurat nie obawiam bo mysle ze to "bardziej interesujace" bedzie
    tez lepiej platne. Ale to piesn przyszlosci.

    Na razie tez prosil bym o porade jak takiego studenta sie szuka i co on
    powinien umiec? Kazde ogloszenie o prace pelne jest jakis mniej lub bardziej
    jasnych skrotow narzedzi.

    musta

  • 5. Data: 2006-03-06 20:24:01
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Na razie tez prosil bym o porade jak takiego studenta sie szuka i co on
    > powinien umiec? Kazde ogloszenie o prace pelne jest jakis mniej lub
    > bardziej jasnych skrotow narzedzi.
    jak to co? z "twardych" - musi znać środowiska i narzędzia z których i do
    których pobierane/wciągane są dane i w nich poruszać się bezproblemowo.
    a z miękkich? to już zalezy w dużym stopniu od kultury firmy. czy raczej
    mruk, czy wesołek, bardziej skowronek czy sowa itp itd.

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 6. Data: 2006-03-06 20:43:29
    Od: "musta" <musta(ciach)fa8@poczta.onet.pl>

> [...]
    > a z miękkich? to już zalezy w dużym stopniu od kultury firmy. czy raczej
    > mruk, czy wesołek, bardziej skowronek czy sowa itp itd.

    no tak, to raczej odpada bo nikt poza branza nie zna tych softwarow poza tym
    one nie sa jakos bardzo "komunikatywne". Wszystko bedzie bazowac na zrzutach
    do excela, html lub txt. Szczegolnie duzo bedzie wszelkich danych w formacie
    txt. Duzo bedzie roboty w VBS w Excelu i PowerPoincie.

    To jest to co jest potrzebne na teraz. Na przyszlosc przydal a by sie
    umiejetnosc robienia internetowych GUI oraz znajomosc optymalizacji, sieci
    neuronowych i algorytmow genetycznych - to ma konkurencja. Ale to jest jak
    juz mowilem sytuacja jak poradzi sobie z zadaniem automatyzaji tabelek.

    branza fajna i wyluzowana a do tego sa darmowe zaproszenia do kina i na
    imprezy gdzie jest zarcia i alkoholu na maksa :-)

    ma ktos pomysl jak napisac ogloszenie? I jak zweryfikowac czlowieka?

    musta

  • 7. Data: 2006-03-06 20:45:07
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    to napisz co oni dokładnie robią, bo ja nie rozumiem stwierdzenia:

  • 8. Data: 2006-03-06 21:15:14
    Od: "Rep" <r...@T...onetMA.pl>

    Użytkownik "sheerer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to sprecyzuj ogłoszenie a wrzucę je na nasze wewnętrzne grupy dyskusyjne.
    > Tym sposobem bez problemu znajdziesz odpowiednią osobę.

    To grupa tylko dla studentow PW?

  • 9. Data: 2006-03-06 21:20:36
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    ta grupa o której mówiłem jest dostępna tylko dla studentów PW.

  • 10. Data: 2006-03-06 21:22:35
    Od: "musta" <musta(ciach)fa8@poczta.onet.pl>

    > to napisz co oni dokładnie robią, bo ja nie rozumiem stwierdzenia:
    > "to takie robienie rozbudowanych tabel na
    > podstawie wielu zrodel danych"

    Masz programy ktore cos raportuja. Kazdy z nich raportuje inny aspekt tej
    samej sprawy. Musisz sformulowac zapytania do tych programow, uzyskac wyniki
    a potem metoda copy/paste powklejac je w tabele obejmujaca wszystkie
    aspekty, policzyc pare srednich, zrobic wykresy i przeslac je do obslugi
    klienta. Sorry ale chce uniknac jednoznacznego opisu ktory pozwoli
    zidentyfikowac firme.

    Zadanie jest wykonalne bo konkurencja ma napisany taki program integrujacy
    dane.

    musta