PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomoc w UP

  • 1. Data: 2006-03-06 14:25:28
    Temat: pomoc w UP
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Cześć - pytanie zadaję na prośbę znajomego: w urzędach pracy można ubiegać
    sie o pomoc finansową na rozkręcenie działalności - czy ktoś się orientuje,
    czy jesli chcę prowadzić działalność polegającą na obrocie akcjami na
    giełdzie też mogę ubiegać się o taką pomoc?

    Pozdrawiam
    CAT

  • 2. Data: 2006-03-06 23:19:06
    Temat: Re: pomoc w UP
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jesli chcę prowadzić działalność polegającą na obrocie akcjami na giełdzie też

    daja zwrotna pozyczke, musisz miec zyrantow. I biznes plan. Prawie jak w banku.

  • 3. Data: 2006-03-07 08:07:14
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: the_foe [Tue, 7 Mar 2006 00:19:06 +0100]:

    > daja zwrotna pozyczke, musisz miec zyrantow. I biznes
    > plan. Prawie jak w banku.

    Khem?
    W Urzędzie Pracy *pożyczki* się już dość dawno temu
    skończyły, teraz są dotacje. To raz.
    Dwa - "biznes plan" w ich wykonaniu to wypełnienie paru
    tabelek plus krótki opis różnych rzeczy w wyznaczonych
    do tego miejscach.
    Trzy - na obrót akcjami nie dają.

    Kira

  • 4. Data: 2006-03-07 19:32:39
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: the_foe [Tue, 7 Mar 2006 00:19:06 +0100]:

    > Khem?
    > W Urzędzie Pracy *pożyczki* się już dość dawno temu
    > skończyły, teraz są dotacje. To raz.

    pozyczka a dotacje to rozne sprawy. To drugie dotyczy tylko programu "1 praca".
    A pozyczki raczej sie nie skonczyly - w umnie w UP jeszcze 3 miesiace temu
    wisialo ogloszenie o mozliwosciach tego "cuda", ale zapewne jakbym aplikowal to
    by sie okazalo ze nie ma - bo nie ma.

  • 5. Data: 2006-03-10 06:36:56
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2006 20:32:39 +0100, the_foe napisał(a):

> [...]
    > wisialo ogloszenie o mozliwosciach tego "cuda", ale zapewne jakbym aplikowal to

    Pożyczek _nie_ma_. Tylko dotacje. Albo źle zroumiałeś ogłoszenie, albo ktoś
    w urzędzie zapomniał sprawdzić aktualność informacji na tablicach.

    3m sie.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2006-03-11 17:20:21
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Pożyczek _nie_ma_. Tylko dotacje. Albo źle zroumiałeś ogłoszenie, albo ktoś
    > w urzędzie zapomniał sprawdzić aktualność informacji na tablicach.

    sa
    http://www.1praca.gov.pl/index.php?id=9&tresc=1948

  • 7. Data: 2006-03-13 06:02:21
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Sat, 11 Mar 2006 18:20:21 +0100, the_foe napisał(a):

    > sa
    > http://www.1praca.gov.pl/index.php?id=9&tresc=1948

    Krdyty konsumpcyjne też są... w bankach. Przecież mowa była o Urzędach
    Pracy - tam nie ma pożyczek. To co podałeś to jest pożyczka ale udzielana
    nie przez urząd pracy i w UP nic się w związku z nią nie załatwia.

    3m się.