PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak znalezc pracownika?

  • 11. Data: 2006-03-07 17:11:40
    Temat: Re: jak znalezc pracownika?
    Od: Sokol <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 6 Mar 2006 21:43:29 +0100, musta napisał(a):

    > branza fajna i wyluzowana a do tego sa darmowe zaproszenia do kina i na
    > imprezy gdzie jest zarcia i alkoholu na maksa :-)

    Wysłałbym do Was mojego syna (V rok politechniki łodzkiej) - specjalizuje
    sie w bazach danych ale on nie pije. :)

    --
    Zdzisław Sokołowski

  • 12. Data: 2006-03-07 18:04:47
    Od: "musta" <musta(ciach)fa8@poczta.onet.pl>

    > Wysłałbym do Was mojego syna (V rok politechniki łodzkiej) - specjalizuje
    > sie w bazach danych ale on nie pije. :)

    ja tez nie za bardzo pije i zawsze mnie jakis taki zal ogarnia ze sie tyle
    marnuje...
    :-)

    musta

  • 13. Data: 2006-03-10 19:02:14
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    musta napisał(a):
    > Czesc
    >
    > Mam taki problem: w firmie w ktorej pracuje bedzie wakat na jednym z trzech
    > stanowisk analitykow danych - to takie robienie rozbudowanych tabel na
    > podstawie wielu zrodel danych. Moje szefostwo chce zatrudnic tam kolejnego
    > analityka. Wpadlem na pomysl zeby nie zatrudniac tam osoby do takiej
    > "recznej" pracy tylko ten wakat wykorzystac na programiste ktory
    > zautomatyzyje robote dwu pozostalych tak ze przynajmniej on, a moze i jedna
    > z pozostalych osob bedzie mogla sie zajac czyms innym ciekawszym w
    > przyszlosci.

    Ja sie zastanawiam, czemu oni jeszcze tego nie zrobili... Jak mialem
    spedzic kazdego dnia 0,5-1 godz czasu na stworzenie raportu, to do
    wolalem poswiecilem raz troche czasu i teraz raport robi sie <1 min...
    (a moja czesc to klikniecie 3 przyciskow.. :) )

    Pozdrawiam...