PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w BenQ - rekrutacja

  • 1. Data: 2006-03-06 13:19:09
    Temat: praca w BenQ - rekrutacja
    Od: d...@g...com

    Witajcie,
    08.03 będę miał rozmowę w sprawie pracy w BenQ'u we Wrocławiu,
    chciałbym prosić szanownych grupowiczów o kilka uwag i rad
    związanych z etapem rekrutacji.
    (o pracę na stanowisku User Interface Designer ubiegam się przez
    Power Media)

    NIe ukrywam że bardzo byłbym wdzięczny za opisanie przebiegu takiej
    rozmowy.
    Jak mogę lepiej się przygotwać do takiej rozmowy?
    Znacie jakieś aspekty pracy w firmie BenQ itp itd.
    Może ktoś z Was , pracuje w BenQ'u i zna tę firme trochę od
    podszewki.

    zależy mi na czasie.
    z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi

  • 2. Data: 2006-03-20 14:32:46
    Temat: Re: praca w BenQ - rekrutacja
    Od: "Bricktop" <k...@N...gazeta.pl>

    d...@g...com napisał(a):

    > Witajcie,
    > 08.03 b=EAd=EA mia=B3 rozmow=EA w sprawie pracy w BenQ'u we Wroc=B3awiu,
    > chcia=B3bym prosi=E6 szanownych grupowicz=F3w o kilka uwag i rad
    > zwi=B1zanych z etapem rekrutacji.
    > (o prac=EA na stanowisku User Interface Designer ubiegam si=EA przez
    > Power Media)

    tez jestem zainteresowany informacjami o firmie BenQ Polska jako pracodawcy...