PracaGrupypl.praca.dyskusjejak znalezc pracownika? › jak znalezc pracownika?
    From: "musta" <musta(ciach)fa8@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak znalezc pracownika?
    Date: Mon, 6 Mar 2006 20:14:47 +0100

    Czesc

    Mam taki problem: w firmie w ktorej pracuje bedzie wakat na jednym z trzech
    stanowisk analitykow danych - to takie robienie rozbudowanych tabel na
    podstawie wielu zrodel danych. Moje szefostwo chce zatrudnic tam kolejnego
    analityka. Wpadlem na pomysl zeby nie zatrudniac tam osoby do takiej
    "recznej" pracy tylko ten wakat wykorzystac na programiste ktory
    zautomatyzyje robote dwu pozostalych tak ze przynajmniej on, a moze i jedna
    z pozostalych osob bedzie mogla sie zajac czyms innym ciekawszym w
    przyszlosci.

    Zanim zglosze to szefostwu chcial bym zasiegnac waszej opinii czy jest
    realne znalezienie programisty ktory bedzie cos umial robic z bazami danych,
    danymi teksowymi oraz z arkuszami excela za pensje okolo 2k na reke w W-wie?
    Jak takiego kogos szukac jak sie nie jest programista i nie potrafi sie
    zweryfikowac jego umiejetnosci?

    Boje sie wladowac w sytuacje ze zglosze cos szefostwu a potem dostane
    zadanie znalezienia pracownika i go nie wykonam i bedzie kompromitacja :-)

    musta