PracaGrupypl.praca.dyskusje › hanbiace prace

  • 51. Data: 2007-09-29 08:10:27
    Temat: Re: hanbiace prace
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    wologf pisze:

    > Musi Ci być ciężko, nie zazdroszcze :(

    Jemu może tak (w sumie Jotte zapracowany jest) ale a propos tematu to
    może zacznij brać za to kasę a nie jako wolontariusz co?

  • 52. Data: 2007-09-29 08:11:56
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Pe.Ka pisze:

    > Oszukiwanie klienta nie ma nic wspólnego z marketingiem.

    W Polsce?

  • 53. Data: 2007-09-29 10:41:27
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    wologf wrote:

    > Jakich prac byście się nie podjęli?
    > np cieć nocny, kasjer w biedronce, sprzątacz w tesco, praca przy
    > ubijaniu zwierząt, grabarz, szambiarz

    Pytasz o dwie rzeczy: hanbiace prace i prace, jakich "nigdy byscie sie
    nie podjeli". To sa rozne rzeczy. Istnieja prace, jakich ja bym sie
    nigdy nie podjela ze wzgledu na swoja niekompatybilnosc z nimi i swoje
    poglady, ale ktorych nie uwazam za hanbiace same w sobie i ktore sa w
    spoleczenstwie potrzebne. Za uniwersalnie hanbiace prace uwazam
    prostytucje i prace, ktorych istotna czesc polega na niesprawiedliwym
    krzywdzeniu innych ludzi, jak wymuszanie haraczy.

    Prace, ktorych bym sie nie podjela ze wzgledu na swoj wlasny dyskomfort
    psychiczny - ale nie trace szacunku do ludzi, ktorzy je potrafia
    wykonywac - to na przyklad prace wymagajace wrzeszczenia na ludzi i
    mieszania ich z blotem. Zdaje sobie sprawe z tego, ze istnieja prace,
    takie jak straznik w wiezieniu, w ktorych jest to czasem konieczne, ale
    u mnie wywolaloby to po prostu za duzy dyskomfort i choc pewnie bym
    umiala, gdyby bylo trzeba, czulabym sie paskudnie.

    Wspomnianych tutaj prac zwiazanych z brudem, niska placa lub niskim
    statusem spolecznym nie uwazam za hanbiace. Sa potrzebne, brud czy
    przyziemnosc czynnosci to rzeczy ludzkie, ktorych nikt nie jest w stanie
    uniknac chocby sprzatajac po sobie samym w domu, a status spoleczny to
    rzecz bardzo wzgledna i zalezna od norm kulturowych danego czasu i miejsca.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 54. Data: 2007-09-29 10:56:44
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > mieszania ich z blotem. Zdaje sobie sprawe z tego, ze istnieja prace,
    > takie jak straznik w wiezieniu, w ktorych jest to czasem konieczne, ale

    Heh, zdziwiłabyś się, ale nawet w zwykłej restauracji fast-food jest to
    konieczne - większość ludzi tam pracujących ma taką naturę *, że
    przyjmuje polecenia tylko wydane kategorycznie, najlepiej z krzykiem.

    * - A zatrudnia się właśnie takich ludzi, gdyż oni mimo wszystko
    najwydajniej pracują, jeśli się ich odpowiednio "motywuje" i nie stanowi
    dla nich problemu pewne nagięcie nieżyciowego prawa pracy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 55. Data: 2007-09-29 11:27:10
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "ser" <s...@s...org> napisał w wiadomości
    > Mógłbym miec trudności w pracy przy masażu pań w wielu powyżej 37 lat,
    > mimo że właściwie mam odpowiednie kursy ukończone m.in. w Chinach
    > zrobiłem dyplom z masażu mistycznego.

    Znam takie panie powyżej 37 lat, którym zapłaciłbyś byle tylko móc je
    pomasować

  • 56. Data: 2007-09-29 13:05:30
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    nie wszyscy ludzie mogą żywić
    > się roślinami choćby ze względu na wykonywany zawód.

    O! Nie rozumiem. Rozwiń proszę.
    --
    jackare

  • 57. Data: 2007-09-29 13:43:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:46fde7c0$0$26477$88260bb3@free.teranews.com ser
    <s...@s...org> pisze:

    > Pamiętajcie o tym, że kler rzymski też zabijał w dużych ilościach
    > niewinnych ludzi w czasach inkwizycji.
    Inkwizycja to pikuś.
    A kto spowodował hekatombę w czasach krucjat, wymordowanie znacznego odsetka
    ludności na ich często rdzennych ziemiach?

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2007-09-29 14:03:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 28 Sep 2007 23:52:54 +0200, "Nikiel ;-\)"
    <n...@p...fm> wrote:

    >Gdzieś na pewno taki istnieje ;)

    Tak jak krasnoludki? ;)

    Wiesz, w Polskich warunkach marketing=promocja i reklama.
    Nic dziwnego zresztą, bo do prawdziwego marketingu, czyli umiejętności
    badania i oceny stanu rynku trzeba mieć sporo wiedzy, laboga,
    matematycznej. Jak na razie wszystklich 'marketingowców' uwalałem
    pytaniem czym się różni średnia od mediany (w takie szczegóły jak
    średnia wazona to juz nawet nie wchodziłem) ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 59. Data: 2007-09-29 14:04:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 29 Sep 2007 00:42:56 +0200, "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    wrote:

    >Marketing zaczyna się na analizie potrzeb konsumentów a kończy na
    >badaniu ich opinii o produkcie. Wszystko - badania rynku, analiza
    >potrzeb, projektowanie produktu, pozycjonowanie cenowe, odpowiednia sieć
    >dystrybucji, promocja, analiza sprzedaży i reakcji klientów i ewentualne
    >korygowanie produktu. To wszystko w kupie to marketing.
    >Dobry dział marketingu to skarb dla firmy. I marketingowcy nie kłamią.
    >Oszukiwanie klienta nie ma nic wspólnego z marketingiem.

    Mówisz o teorii, czy o praktyce?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 60. Data: 2007-09-29 14:19:30
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał
    wiadomości news:bmmsf3p1tvo1v5ok655omi0uca4rsmif4n@4ax.com...
> [...]
    > pytaniem czym się różni średnia od mediany (w takie szczegóły jak
    > średnia wazona to juz nawet nie wchodziłem) ;)

    Uogólniasz, robiłam uzupełniające z marketingu właśnie i wiem czym się
    różni średnia od mediany, chociaż studia już jakiś czas temu skończyłam.
    Wiem, że do tego trzeba wiedzy, ale jak kogoś to bawi i się tym
    interesuje to na pewno potrafi zrobić dobrą analizę rynku.
    Poza tym w wielu firmach marketingowiec robi analizę 'w głowie' i nie
    musi mieć tego na piśmie w formie wyliczonych liczb. W niektórych
    branżach ważniejsze jest wyczucie i doświadczenie, niż teorie.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --