PracaGrupypl.praca.dyskusje › hanbiace prace

  • 11. Data: 2007-09-28 16:41:21
    Temat: Re: hanbiace prace
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On 28 sep, 18:27, "Mich@l" <k...@t...cy> wrote:

    > Tia... Całowałbyś po rękach kogoś, kto zaproponowałby Ci posadę ministra.

    Jakby mi ktos zaproponowal posade ministra w rzadzie IV RP, to
    zacytowalbym mu jasniepanujacego prezydenta.

  • 12. Data: 2007-09-28 16:53:50
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-09-28 18:41, Bart Ogryczak pisze:

    > Jakby mi ktos zaproponowal posade ministra w rzadzie IV RP, to
    > zacytowalbym mu jasniepanujacego prezydenta.

    A w III RP? Albo (o ile nadejdzie) w V RP? Też byłbyś taki chojrak?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 13. Data: 2007-09-28 16:58:42
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Mich@l pisze:

    > A w III RP? Albo (o ile nadejdzie) w V RP? Też byłbyś taki chojrak?

    A co to za różnica czy to III czy IV RP jedni i drudzy kradli i i se
    jaja robili, i nie zapowiada się żeby V RP miała inaczej wyglądać

  • 14. Data: 2007-09-28 17:05:48
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 28 Sep 2007 18:34:51 +0200, DooMiniK napisał(a):

    > Czemu któreś z tych zajęć jest Twoim zdaniem złe? Napisz
    > też z jakiego powodu...

    Praca przy ubijaniu zwierzat. Bo ubija sie zwierzeta
    --
    marcin

  • 15. Data: 2007-09-28 17:07:24
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    zly pisze:

    > Praca przy ubijaniu zwierzat. Bo ubija sie zwierzeta

    Jaja se robisz?

  • 16. Data: 2007-09-28 17:15:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdjcc8$kdj$2@news.onet.pl Tomek <t...@v...pl>
    pisze:

    > Jaja se robisz?
    On ma rację.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-09-28 17:18:08
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-09-28 18:58, Tomek pisze:

    > A co to za różnica czy to III czy IV RP jedni i drudzy kradli i i se
    > jaja robili, i nie zapowiada się żeby V RP miała inaczej wyglądać

    Dla Barta widocznie jakaś jest, bo powołał się konkretnie na IV.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 18. Data: 2007-09-28 17:18:28
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "wologf" <g...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Jakich prac byście się nie podjęli?
    > np cieć nocny, kasjer w biedronce, sprzątacz w tesco, praca przy ubijaniu
    > zwierząt, grabarz, szambiarz

    Czyzby okazalo sie, ze tylko takie ci zaproponowano?

    BP, MSPANC

    sz.

  • 19. Data: 2007-09-28 17:30:04
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jotte pisze:

    > On ma rację.

    Możesz to rozwinąć by chyba nie wiem o co wam chodzi.

  • 20. Data: 2007-09-28 17:40:49
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 28 Sep 2007 19:30:04 +0200, Tomek napisał(a):

    > Możesz to rozwinąć by chyba nie wiem o co wam chodzi.

    Nie uwazam, zeby powodem do dumy bylo zabijanie czlowieka czy tez
    zwierzecia. Naprawde. Bez wzgledu na motywacje. Owszem, mozna w jakis
    ekstremalnych sytuacjach, kiedy nie ma wyjscia. Ale zeby to byl powod do
    dumy..?
    --
    marcin