PracaGrupypl.praca.dyskusje › do speców od spraw wynagrodzeń

  • 1. Data: 2007-01-04 21:59:02
    Temat: do speców od spraw wynagrodzeń
    Od: Ra <...@s...pl>

    W umowie o pracę mam taki zapis
    "Dodatkowo Spółka wypłaci pracownikowi trzynaste wynagrodzenie ,... , w
    wysokości średniego miesięcznego wynagrodzenia wg stawki podstawowej,
    kalkulowanej jako całkowite podstawowe wynagrodzenie wypłacone w ciągu
    roku kalendarzowego podzielonego przez 12"

    i okazuje się że w tych obliczeniach pomija wynagrodzenie pobierane w
    okresie próbnym. Na umowie na czas próbny nie miałem żadnego zapisu o
    13-stce. czy to jest poprawna interpretacja ?

  • 2. Data: 2007-01-04 22:36:18
    Temat: Re: do speców od spraw wynagrodzeń
    Od: "Kalisima" <n...@m...me>

    Użytkownik "Ra" <...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okresie próbnym. Na umowie na czas próbny nie miałem żadnego zapisu o
    > 13-stce. czy to jest poprawna interpretacja ?

    Myślę, że intertpretacja jest poprawna ponieważ została zawarta nowa umowa,
    ale mogę się mylić .Czy wynagrodzenie w okresie próbnym było wyższe niż
    obecnie?
    Kalisima

  • 3. Data: 2007-01-05 02:10:33
    Od: u...@g...pl

    Witam,

    > Myślę, że intertpretacja jest poprawna ponieważ została zawarta nowa umowa,
    > ale mogę się mylić .Czy wynagrodzenie w okresie próbnym było wyższe niż
    > obecnie?
    Wygląda że Ra nie pracuje dłużej niż rok (nie licząc okresu
    próbnego) i dlatego jest problem.
    Dostajesz poprostu n/12 pensji, gdzie n jest liczbą miesięcy
    przepracowanych w danym roku, po podpisaniu w/w umowy. Więc chyba
    poprawnie.

    Pozdrawiam Usjwo

  • 4. Data: 2007-01-05 08:39:24
    Od: "ppp2" <p...@n...pl>

    Użytkownik <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Witam,

> [...]
    Dostajesz poprostu n/12 pensji, gdzie n jest liczbą miesięcy
    przepracowanych w danym roku, po podpisaniu w/w umowy. Więc chyba

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Okres próbny jest zaliczany do okresu pracy. W przytoczonym sformuowaniu nie
    ma odniesienia do umowy, jest natomiast odniesienie do wypłaconego
    wynagrodzenia, bez względu na to, z jakiej umowy to wynagrodzenie podstawowe
    było wypłącane. Firma źle nalicza premie. niestety. Albo niech zmieni zapis
    w umowie, albo niech wypłaca zgodnie z tym co zapisane.
    Chyba, że w innej części znajduje się jakieś wykluczenie.

    Pozdrawiam

    MK.
    http://pmc.edu.pl
    http://prince2.net.pl