PracaGrupypl.praca.dyskusje › rejestracja w Urzędzie Pracy i umowa zlecenie

  • 1. Data: 2007-01-04 22:43:22
    Temat: rejestracja w Urzędzie Pracy i umowa zlecenie
    Od: "Yeh" <y...@a...net>

    Witam
    czy rejestyrujac się w urzędzie mogę podjąć jakie kolwiek zajęcie
    na umowe o dzieło albo zlecenie???
    do jakiej wysokości...
    kłopot w tym że nie mogę znaleźć nic co mnie interesuje a musze z
    czegoś żyć..:(

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-04 22:48:48
    Temat: Re: rejestracja w Urzędzie Pracy i umowa zlecenie
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Yeh" <y...@a...net> napisał w wiadomości
    s.com...
    > czy rejestyrujac się w urzędzie mogę podjąć jakie kolwiek zajęcie
    > na umowe o dzieło albo zlecenie???
    > do jakiej wysokości...

    Jeżeli podejmujesz się 'pracy' w ramach umowy dzieło/zlecenie to musisz
    się _wyrejestrować_ z UP. Nie ma tu kwot granicznych. Nawet jak to umowa
    na tydzień na 50 zł. Po zakończonej umowie znowu możesz się
    zarejestrować. I tak w kółko.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2007-01-05 08:08:42
    Od: usenet <k...@o...pl>

    Nikiel ;-) wrote:
> [...]
    > się _wyrejestrować_ z UP. Nie ma tu kwot granicznych. Nawet jak to umowa
    > na tydzień na 50 zł. Po zakończonej umowie znowu możesz się

    A co z umowami na których nie ma konkretnej daty? Są jakieś
    przeciwskazania żeby na drugi dzień po wyrejestrowaniu się z UP,
    zarejestrować się ponownie?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl

  • 4. Data: 2007-01-05 08:27:33
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu usenet porozsypywal nastepujace haczki:
    > A co z umowami na których nie ma konkretnej daty? Są jakieś
    > przeciwskazania żeby na drugi dzień po wyrejestrowaniu się z UP,
    > zarejestrować się ponownie?
    Nie ma takich przeciwskazan. Tylko pytanie czy bedzie to oplacalne.
    A do autora watku - jesli jestes zonaty/zamezny i Twoja druga polowka ma
    ubezpieczenie zdrowotne (etat, tez zarejestrowana jako bezrobotna), to
    niech wyrobi rodzinna ksiazeczke zdrowia i problem z glowy.
    Innej korzysci z bycia zarejestrowanym jako bezrobotny nie widze.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-01-05 10:27:16
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    badzio wrote:
> [...]
    > niech wyrobi rodzinna ksiazeczke zdrowia i problem z glowy.
    > Innej korzysci z bycia zarejestrowanym jako bezrobotny nie widze.

    Mi się wydawało że obecnie jest większa możliwość załapania się na
    jakieś szkolenie czy staż z UP niż kiedyś. To jest jakaś korzyść...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 6. Data: 2007-01-05 16:20:59
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "usenet" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A co z umowami na których nie ma konkretnej daty? Są jakieś
    > przeciwskazania żeby na drugi dzień po wyrejestrowaniu się z UP,
    > zarejestrować się ponownie?

    Jak nie masz 'zakonczonej' umowy to nie możesz się zarejestrować

  • 7. Data: 2007-01-06 14:10:17
    Temat: Fwd: rejestracja w Urzędzie Pracy i umowa zlecenie
    Od: slawek <s...@g...mm.pl>

    Coś dla ciebie Daniel, przed wizytą w urzędzie. Dalsza część wątku do
    przeczytania na grupie dyskusyjnej.

    Sławek

    ---- Treść oryginalnej wiadomości z grupy dyskusyjnej ----
    Od: Yeh <y...@a...net>