PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFE

  • 1. Data: 2007-01-04 18:56:15
    Temat: OFE
    Od: Pasztet <j...@i...pl>

    witam wszystkich.
    hcialbym sie dowiedziec jaki Otwarty Fundusz Emerytalny Panstwo
    polecacie i dlaczego?? w ogole na jakiej zasadzie te Fundusze dzialaja??
    odciagaja pieniadze z konta?? ile?? bardzo prosze o nie podawanie
    linkow z infem pisanym przez fachowcow, jedynie na chlopski rozum o
    wytlumaczenie o co w "tym" wszystkim chodzi.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-04 20:31:13
    Temat: Re: OFE
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > linkow z infem pisanym przez fachowcow, jedynie na chlopski rozum o
    > wytlumaczenie o co w "tym" wszystkim chodzi.
    W imię ojca i syna i ducha świętego. W pierwszych slowach mojego listu informuję
    że u nas wszyscy zdrowi, czego i Tobie zyczę. Chcesz wiedzieć co to jest Otwarty
    Fundusz Emerytalny i jak dzila. Taki fundusz to jest rodzaj Bezpiecznej Kasy
    Oszczędności Grobelnego. Dziala podobnie jak ta kasa. To znaczy ludzie wpłacają
    dobrowolnie pod przymusem swoje pieniądze. Fundusz przysyła im papierki na
    których jest napisane ile uzbierali. A pieniądze poszły w pi.du. Różnica polega
    jedynie na tym że do BKO Grobelnego nie musialeś wplacać swoich pieniędzy a do
    OFE dobrowolnie musisz. I wszystko jest zgodnie z prawem niezgodnie z
    Konstytucją. Ale Konstytucja nie ma tu nic do rzeczy bo ona jest potrzebna
    politykom żeby ich do pierdli nie wsadzali, a nie Tobie i mnie. To że pieniędzy
    w OFE nie ma ja już wiem. Ty się dowiesz, najpoźniej jak będziesz przechodził na
    emeryturę, której nie dostaniesz, bo to czy ją dostaniesz, zgodnie z
    konstytucją, nie zależy od Ciebie tylko od państwa. Prawdopodobnie dowiesz się
    jednak wcześniej jak ZUS się wyiperdoli. A nawet jakby jednak boskim zrządzeniem
    ZUS przetrwał ( co ja piszę, nawet sam w to nie wierzę) to i tak nie dostaniesz.
    Idea ZUSu polega na tym że wiek emerytalny uatawia się tak wysoko żeby nikt nie
    dożył. Amen
    Tomek

  • 3. Data: 2007-01-05 19:54:20
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostaniesz.
    > Idea ZUSu polega na tym że wiek emerytalny uatawia się tak wysoko żeby

    Poszukaj dobrego lekarza.

    Zajrzyj tu www.ofe.xt.pl - ten facet nawet sensownie gadał u mnie w domu

  • 4. Data: 2007-01-05 21:39:57
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Poszukaj dobrego lekarza.
    Też mógłbym dać tobie taką radę. Ale w zwyczaju mam przy okazji udzielania rad
    napisać dlaczego. Przy takiej szczupłości Twojego tekstu nie potrafię. Wstrzymam
    się do momentu jak napiszesz i uzasadnisz dlaczego mam iść do lekarza. Ten facet
    co rozsądnie mowił, robił to za pieniądze. Dobra gadka pół roboty. Pamiętam
    program w tv o BKO Grobelnego. W biurze były dwie kolejki. W jedej ludzie się
    wykłucali o to zeby zwrócili im pieniądze. W drugiej stali inni i wpłacali
    oszczędnosci zainspirowani supr oprocentowaniem. Tomek