PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy warto pracować za 1.400 zł brutto

  • 101. Data: 2008-08-18 20:53:41
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    news:g8clsn$fip$1@news.dialog.net.pl...

    > Co w tym dziwnego? Przecież one są tak głupie, że aż śmieszne.

    > No to sobie chciej, twoja sprawa.

    > Chciej też żeby cię chronił KC, KK, PoRD, KRiO, Ustawa o policji, Ustawa o
    > wychowaniu w trzeźwości, a w szczególności Ustawa o ochronie zdrowia
    > psychicznego i co tam sobie jeszcze wymyślisz.

    > Pewnie po prostu nikomu się nie chce gadać o takich bzdetach i przekonować
    > cię.

    > Spróbuj może na onecie.

    > Z takimi lękami to najlepiej do lekarza...

    O własnie proszę Państwa. To powyżej to jakże rzeczowa fachowa odpowiedź na
    proste pytanie do czego się przydaje KP :)

    --
    andreas

  • 102. Data: 2008-08-18 21:05:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g8cngo$f7a$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > O własnie proszę Państwa. To powyżej to jakże rzeczowa fachowa odpowiedź
    > na proste pytanie do czego się przydaje KP :)
    Ona nie jest fachowa (nie jestem lekarzem) tylko zwyczajnie życiowa.
    Odpowiedź fachową da ci specjalista, do którego odesłałem.
    A tak BTW to sobie zadam pytanie tobie - chciałbyś żeby jakie twoje lęki
    SKUTECZNIE odegnał KP?
    Czego się boisz, czego oczekujesz?
    Czy oczekujesz np. od PoRD, że skutecznie zabezpieczy cię przed rozjechaniem
    przez pijanego kierowcę?
    Albo od KK, że skutecznie zapobiegnie zadźganiu cie przez bandziora?
    Poczakam teraz na fachową odpowiedź na proste pytanie do czego przydaje się
    KK czy inne kodeksy.
    No - masz teraz pole do popisu.

    --
    Jotte

  • 103. Data: 2008-08-18 21:34:55
    Od: "andreas" <a...@y...com>

> [...]
    > Albo od KK, że skutecznie zapobiegnie zadźganiu cie przez bandziora?
    > Poczakam teraz na fachową odpowiedź na proste pytanie do czego przydaje

    Ja byłem pierwszy, więc zapytam jeszcze raz. Do czego konkretnie przydaje
    się KP?

    --
    andreas

  • 104. Data: 2008-08-18 21:43:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g8cpu1$nlq$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > Ja byłem pierwszy, więc zapytam jeszcze raz. Do czego konkretnie przydaje
    > się KP?
    Nie bądź dziecinny.
    Czego oczekujesz od KP? Przed czym chcesz, żeby cię skutecznie w twych
    lękach chronił?
    KP nie jest specjalnie dla ciebie. Chcesz to korzystaj, nie chcesz - nie
    korzystaj.
    Z KP jest inaczej niż np. KK, KC czy PoRD, którym podlegasz czy chcesz czy
    nie.

    --
    Jotte

  • 105. Data: 2008-08-19 05:03:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > korzystaj.
    > Z KP jest inaczej niż np. KK, KC czy PoRD, którym podlegasz czy chcesz

    Nie można nie podpadać pod KP. Oczywiście można nie pracować, tudzież
    wykonywać coś, co ze stosunkiem pracy ma niewiele wspólnego, niemniej
    jednak jak ktoś chce "normalnie" pracować, to pod KP podpada, choćby nie
    chciał. I to jest takie "uszczęśliwianie" na siłę, które nie każdemu
    może się podobać. Traktuje się człowieka jak krowę, która sama nie może
    podjąć decyzji co do warunków swojej pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 106. Data: 2008-08-19 06:42:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    andreas pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    > w wiadomości news:g8bua2$hed$1@news.onet.pl...

    > Jak widać tak właśnie jest.
    > I jest to w dodatku miłość platoniczna, bo jesteś kolejną osobą, która nie
    > potrafi podać jednego konkretnego przykładu przepisu prawnego z KP, który
    > "skutecznie chroni przed "nie sprawdzającą się wolną amerykanką".

    Przykłady podałem w poprzednim mailu. A jeżeli czytanie ze zrozumieniem
    Ciebie przerasta, to tym bardziej chroni i Ciebie, byś nie podpisał
    umowy nie przeczytawszy jej ze zrozumieniem bo byłaby książką podobnej
    wielkości jak sam KP, którą warto by poznać przed podpisaniem tejże
    umowy. Cóż - chyba, że zatrudniasz się przy kopaniu rowów i masz
    przekopać odtąd dotąd, ale tu możesz podpisać umowę innego typu.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 107. Data: 2008-08-19 06:44:55
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    andreas pisze:
> [...]
    >
    > A gdzie ja to twierdzę?
    > Ja tylko chciałbym spac spokojnie, że KP mnie chroni, ale sam w to wątpie a
    > nikt mnie też nie potrafi przekonać, że się mylę.
    > Każdego kogo pytam o jakis przykład tej SKUTECZNEJ ochrony to tak jak ty
    > zaczyna gadać o dupie maryni a po kolejnym przyciśnięciu obraża się i
    > odmawia odpowiedzi na "głupie pytania".
    > Mnie wystarczy tylko "Artykuł nr X daje ci to i to, czego nie dostaniesz
    > nigdzie indziej, i jakby tego artykułu nie było to masz przerąbane, bo..."
    > Jest tu ktoś z jajami, kto konkretnym przykładem uspokoi prostego człowieka?

    A kto pisał, że kogoś chroni - masz najwyraźniej jakieś problemy z
    czytaniem ze zrozumieniem.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 108. Data: 2008-08-19 06:47:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    andreas pisze:
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > O własnie proszę Państwa. To powyżej to jakże rzeczowa fachowa odpowiedź na
    > proste pytanie do czego się przydaje KP :)

    Nie - fachową odpowiedź pominąłeś. Takowa była w poprzednich postach i
    tu jest właśnie problem. Ponieważ Ty zadajesz pytanie na jeden temat -
    oczekując odpowiedzi na zupełnie inny.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 109. Data: 2008-08-19 06:49:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > może się podobać. Traktuje się człowieka jak krowę, która sama nie może
    > podjąć decyzji co do warunków swojej pracy.

    Znaczy się może, oczywiście też w ramach prawa obowiązującego w danym
    kraju, ale może założyć działalność i podpisać umowę na wykonanie
    jakiejś pracy.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 110. Data: 2008-08-19 06:50:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g8dk7l$fed$3@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > wykonywać coś, co ze stosunkiem pracy ma niewiele wspólnego niemniej
    > jednak jak ktoś chce "normalnie" pracować, to pod KP podpada, choćby nie
    Na tym właśnie polega wybór - _jeśli_ _ktoś_ _chce_ wejść w stosunek pracy.
    Nie podoba się - nie wchodzi.

    > I to jest takie "uszczęśliwianie" na siłę, które nie każdemu może się
    > podobać. Traktuje się człowieka jak krowę, która sama nie może podjąć
    > decyzji co do warunków swojej pracy.
    Jak napisałem wyżej - może, więc o "uszczęśliwianiu na siłę" nie ma
    oczywiście mowy.
    A nie czujesz się uszczęśliwiony przymusowo jak krowa gdy ci każą np.
    zapinać pas bezbieczeństwa w aucie?
    W końcu twoja sprawa: wyrżniesz w kierownicę czy nie.

    --
    Jotte