PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie??

  • 1. Data: 2008-08-11 11:30:34
    Temat: Wypowiedzenie??
    Od: "news.gazeta.pl" <p...@g...pl>

    We wrześniu rozpoczynam pracę w nowej firmie (od 15tego). 3ciego wrzesnia
    będzie równe pol roku jak pracuje w swojej obecnej. Mam tu umowe na czas
    nieokreślony i obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia , ale
    wyczytałem, że do pól roku według kodeksu pracy obowiązuje mnie 14dniowy
    okres wypowiedzenia. Czy rzeczywiście obowiązują mnie tylko 2tyg. i jeśli
    tak to do kiedy najpóźniej muszę złożyć wypowiedzenie by nie musieć czekać
    na nie miesiac czasu.

    pzdr

  • 2. Data: 2008-08-11 12:14:54
    Temat: Re: Wypowiedzenie??
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    news.gazeta.pl pisze:
> [...]
    > obowiązują mnie tylko 2tyg. i jeśli tak to do kiedy najpóźniej muszę
    > złożyć wypowiedzenie by nie musieć czekać na nie miesiac czasu.

    Musisz zlozyc tak zeby ostatni dzien terminu pracy lacznie z
    wypowiedzeniem byl maxymalnie 2 wrzesnia.

    Do pol roku masz 2 tyg wypowiedzenia - ale w umowie masz "korzystniej" -
    a wiec jak pracodawca bedzie sie upieral to moze chciec caly miesiac.
    Dlatego musisz porozmawiac i ustalic z pracodawca. Ostatecznie mozesz
    powolac sie na te przepisy.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-08-11 12:25:10
    Od: "dana" <d...@g...pl>

> [...]
    > tak to do kiedy najpóźniej muszę złożyć wypowiedzenie by nie musieć czekać

    wg mnie wypowiedzenie musisz złożyć do 16.08.

  • 4. Data: 2008-08-11 14:18:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g7p7u4$mam$1@inews.gazeta.pl news.gazeta.pl

> [...]
    > okres wypowiedzenia. Czy rzeczywiście obowiązują mnie tylko 2tyg. i jeśli
    > tak to do kiedy najpóźniej muszę złożyć wypowiedzenie by nie musieć
    Co do zasady obowiązuje cię taki okres wypowiedzenia, jaki wynika z czasu
    zatrudnienia w momencie rozwiązania stosunku pracy. Okresy wypowiedzenia -
    KP art. 36 §1.
    Końce okresów wypowiedzenia - KP art. 30 §2^1.
    Masz miesięczny okres wypowiedzenia - warto przepisy czytać uważniej. ;)

    --
    Jotte