PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy warto pracować za 1.400 zł brutto

  • 91. Data: 2008-08-18 11:51:27
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    [...]

    > Może więcej płacic na jakieś IKE, czy inne OFE.

    Dokładnie tak. I o tym pisałem bo skoro chce isc wczesniej to znaczy, ze
    placic bedzie krocej a skoro placic bedzie krocej to placic musi wiecej
    a skoro placic bedzie wiecej to automatycznie zarabiac bedzie mniej.

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://42.pl/u/Qtv_redbuttonday

  • 92. Data: 2008-08-18 13:01:03
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:g8b691$600$1@news.onet.pl...

    > Przykładów jest wiele...

    A jakiś Ci szczególnie bliski?

    --
    andreas

  • 93. Data: 2008-08-18 13:43:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    andreas pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    > w wiadomości news:g8b691$600$1@news.onet.pl...

    > A jakiś Ci szczególnie bliski?

    A co to, KP ma być zbiorem moich miłości?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 94. Data: 2008-08-18 17:48:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g81se3$a21$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > Daj jakis przykład tych ram prawnych z KP, które skutecznie chronią przed
    > "nie sprawdzającą się wolną amerykanką".
    Nonsensowne podejście.
    Ramy prawne same z siebie nigdy niczego nie zagwarantują. W żadnej
    dziedzinie życia społecznego.
    Wyznaczają jedynie zasady oraz możliwe sposoby postępowania wobec łamiących
    je.
    Nawet przewidziana przepisami prawa kara nie zagwarantuje przestrzegania
    ich.
    Czy to znaczy, że prawo jest zbędne?

    --
    Jotte

  • 95. Data: 2008-08-18 18:20:22
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    > Czy to znaczy, że prawo jest zbędne?

    Zbędne jest prawo, którego obydwie zainteresowane strony nie chcą i wspólnie
    kombinują a jak je obejść.

    --
    andreas

  • 96. Data: 2008-08-18 18:24:08
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:g8bua2$hed$1@news.onet.pl...

    > A co to, KP ma być zbiorem moich miłości?

    Jak widać tak właśnie jest.
    I jest to w dodatku miłość platoniczna, bo jesteś kolejną osobą, która nie
    potrafi podać jednego konkretnego przykładu przepisu prawnego z KP, który
    "skutecznie chroni przed "nie sprawdzającą się wolną amerykanką".

    --
    andreas

  • 97. Data: 2008-08-18 18:26:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g8ceh9$1ic$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > Zbędne jest prawo, którego obydwie zainteresowane strony nie chcą i
    > wspólnie kombinują a jak je obejść.
    Nie ma nic takiego.
    To obsesja, urojenia, a w najlepszym przypadku zwyczajne kłamstwo.

    --
    Jotte

  • 98. Data: 2008-08-18 18:33:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g8ceoa$2lg$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

> [...]
    > nie potrafi podać jednego konkretnego przykładu przepisu prawnego z KP,
    > który "skutecznie chroni przed "nie sprawdzającą się wolną amerykanką".
    Tobie ktoś lobotomię zrobił?
    Nie widzisz, że gadasz niczym sekciarz?
    Jesteś jedną z nielicznych osób które nie są w stanie zrozumieć, że "wolnej
    amerykanki" nie ma nigdzie.
    Nigdzie, kapujesz? W żadnym cywilizowanym kraju.
    Tylko nie zawsze się tak samo nazywa i różnie jest umiejscowiona w systemie
    prawnym.

    --
    Jotte

  • 99. Data: 2008-08-18 19:55:44
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    >W wiadomości news:g8ceoa$2lg$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>

    > Jesteś jedną z nielicznych osób które nie są w stanie zrozumieć, że
    > "wolnej amerykanki" nie ma nigdzie.

    A gdzie ja to twierdzę?
    Ja tylko chciałbym spac spokojnie, że KP mnie chroni, ale sam w to wątpie a
    nikt mnie też nie potrafi przekonać, że się mylę.
    Każdego kogo pytam o jakis przykład tej SKUTECZNEJ ochrony to tak jak ty
    zaczyna gadać o dupie maryni a po kolejnym przyciśnięciu obraża się i
    odmawia odpowiedzi na "głupie pytania".
    Mnie wystarczy tylko "Artykuł nr X daje ci to i to, czego nie dostaniesz
    nigdzie indziej, i jakby tego artykułu nie było to masz przerąbane, bo..."
    Jest tu ktoś z jajami, kto konkretnym przykładem uspokoi prostego człowieka?

    --
    andreas

  • 100. Data: 2008-08-18 20:25:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g8ck43$spo$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > A gdzie ja to twierdzę?
    > Ja tylko chciałbym spac spokojnie, że KP mnie chroni,
    No to sobie chciej, twoja sprawa.
    Chciej też żeby cię chronił KC, KK, PoRD, KRiO, Ustawa o policji, Ustawa o
    wychowaniu w trzeźwości, a w szczególności Ustawa o ochronie zdrowia
    psychicznego i co tam sobie jeszcze wymyślisz.

    > ale sam w to wątpie a nikt mnie też nie potrafi przekonać, że się mylę.
    Pewnie po prostu nikomu się nie chce gadać o takich bzdetach i przekonować
    cię.

    > Każdego kogo pytam o jakis przykład tej SKUTECZNEJ ochrony to tak jak ty
    > zaczyna gadać o dupie maryni a po kolejnym przyciśnięciu obraża się i
    > odmawia odpowiedzi na "głupie pytania".
    Co w tym dziwnego? Przecież one są tak głupie, że aż śmieszne.

    > Mnie wystarczy tylko "Artykuł nr X daje ci to i to, czego nie dostaniesz
    > nigdzie indziej, i jakby tego artykułu nie było to masz przerąbane, bo..."
    Spróbuj może na onecie.

    > Jest tu ktoś z jajami, kto konkretnym przykładem uspokoi prostego
    > człowieka?
    Z takimi lękami to najlepiej do lekarza...

    --
    Jotte