PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy warto pracować za 1.400 zł brutto

  • 231. Data: 2008-08-22 19:03:29
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-08-22, Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl> wrote:

    [...]

    > Skoro poziom dyskusji schodzi do normy "onetowej"...
    > Człowieku o wyższej inteligencji, w języku polskim nie ma słowa "schowie".

    On personalnie nie zaczął atakować. Ty tak. Zgadnij kto się bardziej
    zniżył? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 232. Data: 2008-08-22 19:33:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrngau3cc.m1g.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > On personalnie nie zaczął atakować.
    Ależ owszem. Po prostu ty tego nie umiesz zauważyć, a nieszczęśnikowi wydaje
    się, że robi to "zręcznie".
    Zresztą co to w ogóle za nonsensowne gadki o ataku personalnym?
    Ktoś konkretny bzdury gada to jego personalnie się krytykuje, proste nie?

    > Ty tak. Zgadnij kto się bardziej zniżył? :)
    A według kogo i dlaczego zdanie tego kogoś miałoby być ważne?

    --
    Jotte

  • 233. Data: 2008-08-22 20:36:39
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich [OT]
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On personalnie nie zaczął atakować.

    Hmmm...
    "Zwolennicy pozostawienia KP (...) mają inteligencje rocznego dziecka"

    nie nazwałbym tego merytoryczną dyskusją.
    Zwykle takich argumentów używają ludzie z inteligencją niewiele wyższą
    od w/w dziecka.
    I owszem, odebrałem to personalnie :)

    > Ty tak. Zgadnij kto się bardziej
    > zniżył? :)

    Zaraz tam bardziej... bardziej już nie można :)
    Zdarza mi się czasem z nudów...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 234. Data: 2008-08-22 22:06:54
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl> napisał w
    wiadomości news:g8n0o2$6ip$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Człowieku o wyższej inteligencji przyjmij do wiadomości, że są ludzie o
    > wyższej inteligencji od Ciebie i potrafią dostrzec bardziej złożone
    > zależności niż tylko popyt i podaż.

    Które z tych wyższych zależności pozwoliłyby ci pracować za 300 zł/miesiąc?

    > Ciesz się, że jednak ten rynek pracy nie jest taki wolny jak Ci się
    > wydaje, bo z taką wyższą inteligencją jak Twoja zostałbyś niewolnikiem.

    Dziękuję za rzeczową dyskusję :)

    > A tu już Twoja inteligencja mnie przerosła.

    Przykro mi.

    --
    andreas