PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie

  • 31. Data: 2005-12-08 16:26:25
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: ELA <e...@w...pl>

    Użytkownik HERAKLES napisał:

    > Właśnie się tłumaczysz!!!

    To była odpowiedź na twoje pytanie inteligenciku:-)

  • 32. Data: 2005-12-08 17:06:14
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ELA" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To była odpowiedź na twoje pytanie inteligenciku:-)

    Witam!

    I po tych dyskusjach widzimy jak bardzo nieprzygotowani
    są ........... pracodawcy iiiii i kadra dozoru.
    Ale sie uśmiałem.
    Wiedzieć wszystko, umieć wszystko i nie pytać o zapłatę.

    Józek

  • 33. Data: 2005-12-08 18:50:09
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    > U Was w informatyce jeszcze nie jest tak zle. Prawdziwa masakra z udawanymi
    > studiami dzieje sie w naukach ekonomicznych. :)

    wiem coś o tym , sam jestem po ekonomii, gdybym miał tylko ten papierek na
    dłuuugo zasiliłbym szeregi bezrobotnych

  • 34. Data: 2005-12-08 19:20:18
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    HERAKLES wrote:
    > Witam,
    > To bezrobocie nie polega na tym, że nie mam miejsc pracy, tylko na
    > tym, że nie ma właściwych osób na te miejsca pracy które są. Ludzie
    > kończą studia, wydając kupe kasy na nie(łącznie ze zlecaniem prac
    > dyplomowych i innych) i tak naprawdę nic nie potrafią. Jest wchuj
    > miejsc pracy dla specjalistów, tylko że ludziom się po prostu:

    Dla takiego buca nie chciałbym pracować i nie wykluczam,
    że wyszedłbym z rozmowy kwalifikacyjnej. Nie zwykłem tak
    gadać, ale obrażając wszystkich po kolei zasłużyłeś sobie na to.
    Dyskusja na temat nie przychodzenia na rozmowy, spóźniania się
    zależy od punktu siedzenia. Ja mam w tej materii zgoła inne
    doświadczenia.

  • 35. Data: 2005-12-08 20:10:24
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > To propaganda, i tak biorą tylko tych co się nadają, nawet tych bez
    > studiów,
    > a kujonki ze średnią nawet 5.0 "bez pasji" i tak się nie nadają.
    > --

    No chyba logiczne, ze nie kazdego biora. Ale o niektorych bija sie najlepsi
    pracodawcy, wygrywaja tylko Ci z zagraniczni. 2 lata temu trojka Polakow z
    UW zajela I miejsce w konkursie na programowanie zespolowe. Pokonali
    Harvard, MIT, Standford. Dwoch juz wyjechalo do Stanow, w Polsce zostal
    tylko jeden, ale dlatego ze mu dali w wieku 24 lat dyrektorskie stanowisko w
    Comarchu (o nim pisalem w poscie wyzej) i pensje cos pewnie kolo
    30tys./miesiecznie.
    O najlepszych pracownikow trzeba walczyc, a nie dac jakies ochlapy i jeszcze
    czekac na calowanie po rekach. Powoli wychodzimy z dolka kiedy to pracodawca
    dyktuje warunki i najwyrazniej do Ciebie jeszcze to nie dotarlo. Skoro nie
    mozesz znalezc pracownika to zapewne Twoja firma oferuje frajerskie warunki.
    Wiekszosc firm jakos sobie radzi i nie narzeka.

  • 36. Data: 2005-12-08 22:13:52
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    > Nie no zwariowałaś, szukam kogoś, żeby nie pracować do 3 nad ranem i nie
    > stracić miesiąca na wdrażanie pracownika w bardzo popularne technologie,
    > których podstaw można nauczyć się w miesiąc.

    > Ja tu delikatne przekleństwa soczyście oddające stan psychiatryczny. To ty
    > od razu o obrzydliwym straniu wyjeżdżasz, chłopakowi/mężowi też o straniu
    > cały wieczór nawijasz?

    Wyluzujcie. Stany psychiatryczne nie usprawiedliwiaja takiego braku estetyki
    u dwoch rozmowcow, ktorzy chyba nie wywodza sie sposrod dresiarzy.
    Herakles: Nie rozumiem Cie. Robisz wielka afere na ppd z tego, ze nie mozesz
    znalezc pracownika, ale wzbudziwszy zainteresowanie publicznosci nie podales
    namiarow na wymagania/lokalizacje/oferte. Do tego zachowujesz sie w sposob
    odstraszajacy potencjalnych kandydatow od Twojej firmy :D

    Moze glowny problem lezy nie w jakosci materialu na rynku pracy (choc ze z
    tym jest problem w tej branzy, to wiem) tylko w sposobach rekrutacji -
    miejscach i sposobach oglaszania sie? Gdzie sie oglaszaliscie, skad
    przychodzily do was te aplikacje z szablonu i ludzie, na ktorych sie
    skarzysz? Dla wielu HRow na grupie moze to byc cenna informacja o
    nieopowiednich kanalach.

    I.

  • 37. Data: 2005-12-08 22:25:24
    Od: "Toudi Mordolek POLSKA Ltd." <mordolek@nie_ozon.pl>

    Dnia Thu, 08 Dec 2005 11:31:57 +0100, Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    napisał:

    > Pańszczyźniane? Znaczy że miałbym pracować za darmo w zamian za
    > obietnicę zatrudnienia?

    A co? Ty też należysz do tej grupy osób, które uważają, że za samo zdjęcie
    należy sie 2500 z umową na stałe? I pewnie jaszcze najlepiej, żeby
    pracodawca od samego początku się odpier.... i niczego nie wymagał? Z
    resztą nie ważne. Problem w tym, że wyrwałeś fragment z całej wypowiedzi.
    Jak się pracownik spóźnia na rozmowę, albo przychodzi dopiero na drugą nie
    odwołując pierwszej to chyba lekko dziwne jest, że jeszcze wydaje mu się,
    że wszyscy tylko na niego czekają. Po drugie, co ważne, chodziło w tej
    wypowiedzi o ludzi z raczej niskim wykształceniem, bez do świadczenia,
    których trzeba było przeszkolić przktycznie ze wszystkiego. Poza tym
    zauważ proszę, że zaznaczyłem równiez i to, że brak odpowiedzialności jest
    obopólny i dotyczny w równej mierze i pracowników, i pracodawców. A jes to
    spowodowane moim zdaniem socjalnymi praktykami naszego państwa. Trudno
    dobrze pracować gdy z wypracowanych pieniędzy dostaje się ledwie 60%,
    trudno zadowolić pracownika pensją do której trzeba dodać jeszcze ponad
    60% characzu dla państwa (i spółki).

    Widzisz to nie jest tak, że siadłem sobie na stołeczku i mi się w d...
    poprzewracało. Wręcz przeciwnie, w tej chwili sam szulkam pracy i nie
    chciał bym znowy stanąć w roli pracodawcy. Za to wiem już, czego obawiają
    sie pracodawcy i że dzięki naszemu wspaniłemu "pro pracodawczemu"
    kodeksowi pracy 3 razy wymaglują cię srednio przyjemną rozmową i 10000
    razy sie zastanowią zanim kogoś zatrudnią, zamiast zatrudnić 3 na tydzień
    i po tym czasie zostawić tego który najlepiej się nadawał.

    Szanowanie,
    --
    Toudi Mordolek POLSKA Ltd.

  • 38. Data: 2005-12-08 22:52:04
    Od: "Toudi Mordolek POLSKA Ltd." <mordolek@nie_ozon.pl>

    Dnia Thu, 08 Dec 2005 12:01:15 +0100, jerry <j...@i...pl>
    napisał:
    > co rozumiesz przez "pańszczyźniane"?
    > Zdaje się, że pańszczyzny nie ma w tym kraju już od XVI w. Ciekawe co
    > się za tym kryje.

    Najniższa stwaka za pracę, którą dopuszczają przepisy (choć bez
    dodatkowych umniejszeń z tytułu braku doświadczenia) czlyli coś koło chyba
    850zł ale mogę się mylic nie jestem już w tej chwili na bierząco. Z resztą
    to nie jest ważne, tak jak osoba wcześniej wyrywa Pan sobie fragmnt mojej
    wypowiedzi i komentuje ją bez kontekstu. A krótko mówiąc chodziło o
    zestawienie prezentowanych postaw i roszczeń. Nieodpowiedzialnych postaw i
    wygórowanych roszczeń.

    > A dziwisz się? Są wykończeni po tej pańszczyźnie...

    I w jego trakcie jadą do Hiszpani? I takie przypadki widziałem! Poza tym,
    skąd Pan wie, że są wykończeni skoro przd chwilą sie pytał co miałem na
    myśli mówiąc pańszczyzna? Poza tym stanie na sklepie, posprzątanie tam
    czasem i odkurzenie wieczorem to chyba nie jest AŻ takie ciężkie?

    > masz 3 letnie studia licencjackie bądź inżynierskie - o co ci chodzi?

    Hint: "zrobić _TO_ w 2..."

    Szanowanie,
    --
    Toudi Mordolek POLSKA Ltd.

  • 39. Data: 2005-12-08 23:50:03
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

> [...]
    > zachowujesz sie w sposob odstraszajacy potencjalnych kandydatow od Twojej

    Właśnie dlatego ukrywam się pod pseudonimem, i wyładowuje swoją frustrację
    anonimowo, normalnie robię to uprawiając sport, ale ostatnio nie mam na to
    czasu, faktycznie jestem zajebistym szefem(tak mi się przynajmniej zdaje)
    wierzcie mi lub nie ale mażycie o takim przełożonym, który o 17 wyżuci was
    na zbity ryj z firmy, żebyście się nie przepracowywali i opierdoli bardzo
    nieprzyjemnie dopiero wtedy gdy coś naprawdę spierdolicie, a do tego nie
    trzeba się przejmować cenzurą, bo klnie jak szewc, no i oczywiście
    wypierdoli jak się nie nadajecie, ale IT to inna bajka. Jak czytam o
    szefach chujach o jakich tu ludzie piszą to mózg mi dęba staje! Namiaru nie
    podałem, moje ogłoszenie leży gdzieś oficjalnie na p.p.o. A jak się ktoś
    boi kolesia który nie lubi kretynów to pewnie sam jest kretynem, a takich
    nie potrzebuję. Także szukam odważnych.

> [...]
    > przychodzily do was te aplikacje z szablonu i ludzie, na ktorych sie
    > skarzysz? Dla wielu HRow na grupie moze to byc cenna informacja o
    p.p.o, NZS PW.
    Teraz zaatakowałem bk PW może coś z tego wyjdzie.

    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 40. Data: 2005-12-09 00:08:52
    Od: "b3ut" <b...@N...gazeta.pl>

    Dobrych ludzi produkuje w tym momencie już tylko
    > PJWSTK i PW(niektóre wydziały i tylko dzienne, na miarę Warszawy)

    Znaczy przedstawicieli handlowych poszukujesz? Generalnie to lol...