PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie › Re: bezrobocie
    From: "Toudi Mordolek POLSKA Ltd." <mordolek@nie_ozon.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezrobocie
    Date: Thu, 08 Dec 2005 23:25:24 +0100

    Dnia Thu, 08 Dec 2005 11:31:57 +0100, Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    napisał:

    > Pańszczyźniane? Znaczy że miałbym pracować za darmo w zamian za
    > obietnicę zatrudnienia?

    A co? Ty też należysz do tej grupy osób, które uważają, że za samo zdjęcie
    należy sie 2500 z umową na stałe? I pewnie jaszcze najlepiej, żeby
    pracodawca od samego początku się odpier.... i niczego nie wymagał? Z
    resztą nie ważne. Problem w tym, że wyrwałeś fragment z całej wypowiedzi.
    Jak się pracownik spóźnia na rozmowę, albo przychodzi dopiero na drugą nie
    odwołując pierwszej to chyba lekko dziwne jest, że jeszcze wydaje mu się,
    że wszyscy tylko na niego czekają. Po drugie, co ważne, chodziło w tej
    wypowiedzi o ludzi z raczej niskim wykształceniem, bez do świadczenia,
    których trzeba było przeszkolić przktycznie ze wszystkiego. Poza tym
    zauważ proszę, że zaznaczyłem równiez i to, że brak odpowiedzialności jest
    obopólny i dotyczny w równej mierze i pracowników, i pracodawców. A jes to
    spowodowane moim zdaniem socjalnymi praktykami naszego państwa. Trudno
    dobrze pracować gdy z wypracowanych pieniędzy dostaje się ledwie 60%,
    trudno zadowolić pracownika pensją do której trzeba dodać jeszcze ponad
    60% characzu dla państwa (i spółki).

    Widzisz to nie jest tak, że siadłem sobie na stołeczku i mi się w d...
    poprzewracało. Wręcz przeciwnie, w tej chwili sam szulkam pracy i nie
    chciał bym znowy stanąć w roli pracodawcy. Za to wiem już, czego obawiają
    sie pracodawcy i że dzięki naszemu wspaniłemu "pro pracodawczemu"
    kodeksowi pracy 3 razy wymaglują cię srednio przyjemną rozmową i 10000
    razy sie zastanowią zanim kogoś zatrudnią, zamiast zatrudnić 3 na tydzień
    i po tym czasie zostawić tego który najlepiej się nadawał.

    Szanowanie,
    --
    Toudi Mordolek POLSKA Ltd.