PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie??!!

  • 181. Data: 2003-11-07 12:59:52
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "DecatonE" <n...@s...mesa.eu.org> wrote in message
    news:Xns942C895014C3Bdupajasio@127.0.0.1...
    > Mariusz Jankowicz...

    > C++ to tylko znacznie nadbudowany C.

    Zdecyduj sie "tylko" albo "znacznie" filozof powinien zauwazyc tu
    sprzecznosc.

    > Jeżeli nie zna się koncepcji programowania obiektowego
    > to dużo jest do nauczenia. Ale nie trzeba porzucać starej
    > wiedzy - większość dodatków jest na wyższym poziomie
    > abstrakcji (klasy, polimorfizm, wzorce, wyjątki).

    No ten wysoki poziom jest naprawde skomplikowany, a "programowanie obiektowe
    wogole" i "programowanie obiektowe w C++", tak sie rozni jak "programowanie
    wogole" od np. "programowania w Lisp'ie".

    > W php.

    No widzisz bo znajomosc jezyka/narzedzia dobrze definiuje sie poprzez tempo
    tworzenia w nim (poprawnie dzialajacego) kodu. A skoro tak, to sam sie
    domysl...

  • 182. Data: 2003-11-07 13:01:28
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > Mariusz Jankowicz...
    >
    > Nie podałeś ani jednego merytorycznego argumentu w dyskusji.

    Takoz i Ty.

  • 183. Data: 2003-11-07 13:06:04
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Mariusz Jankowicz...

    > Zdecyduj sie "tylko" albo "znacznie" filozof powinien zauwazyc tu
    > sprzecznosc.

    C++ dziedziczy prawie całą składnie po C, w związku z tym
    część wspólna jest znaczna. Znacznie też została nadbudowana.
    Wyjaśnieniem jest to, że moim zdaniem część wspólna jest
    tu większa.

    > No ten wysoki poziom jest naprawde skomplikowany, a "programowanie
    > obiektowe wogole" i "programowanie obiektowe w C++", tak sie rozni
    > jak "programowanie wogole" od np. "programowania w Lisp'ie".

    Nie rozumiem pojęcia "programowania w ogóle".
    C++ nie prezentuje podejścia obiektowego, tylko raczej
    strukturalno-pseudoobiektowe. Co innego Smalltalk.
    Tak czy inaczej to grupa języków imperatywnych,
    a Lisp jest funkcyjnym. Zobacz na tabelkę - inne korzenie:
    http://www.ics.uci.edu/~pmurphy/s/141/geneology.png

    Imo nie przez tempo, ale przez jakość.

    adam
    --
    :: rectifier[X]mesa.eu.org :: e-mail (change [X] into @) ::
    :: www.mesa.eu.org :: my b&w photographs ::

  • 184. Data: 2003-11-07 13:07:11
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Mariusz Jankowicz...

    > Takoz i Ty.

    Przeczytaj zatem moje posty jeszcze raz.

    EOT.

    adam

  • 185. Data: 2003-11-07 13:14:53
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    DecatonE wrote:
    > Mariusz Jankowicz...

    > Przeczytaj zatem moje posty jeszcze raz.
    >
    > EOT.
    >
    > adam

    przeniescie sie na priva ? bo chyba nie ma wspolnego wasza dyskusja z
    tematem watku ?

    m.

  • 186. Data: 2003-11-07 14:19:48
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > Mariusz Jankowicz...

    > Imo nie przez tempo, ale przez jakość.

    Jakosc jest w "poprawnym dzialaniu", czyli tempo przy zachowaniu jakosci.
    Ale naprawde EOT, filozofowanie o programowaniu na pl.praca.dyskusje chyba
    nie jest w dobrym tonie.

  • 187. Data: 2003-11-07 23:52:05
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Fri, 7 Nov 2003 13:59:52 +0100
    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote:

    > No widzisz bo znajomosc jezyka/narzedzia dobrze definiuje sie poprzez
    > tempo tworzenia w nim (poprawnie dzialajacego) kodu. A skoro tak, to
    > sam sie domysl...

    co to znaczy "poprawnie" dzialajacy kod?

    nie ma programisty, ktory od pewnej wielkosci programu nie robilby
    zadnych bugow.
    (pomijam tutaj skrypciki na kilka-kilkadziesiat linijek czy generalnie
    maluskie procedury do czegos wiekszego)

    to moze ty napisz, jak ta poprawnosc wyznaczasz?
    no i to tempo to liczysz tylko klepanie from scratch czy tez poprawianie
    bugow pozniej?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 188. Data: 2003-11-07 23:55:22
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Fri, 7 Nov 2003 14:01:28 +0100
    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote:

    > "DecatonE" <n...@s...mesa.eu.org> wrote in message

    > Takoz i Ty.

    chlopie, ty albo nie czytales, co on pisal, albo nic nie zrozumiales z
    tego, co on napisal.

  • 189. Data: 2003-11-08 10:29:34
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    >chlopie, ty albo nie czytales, co on pisal, albo nic nie zrozumiales z
    >tego, co on napisal.

    Chlopko albo nie czytalas com pisal albos niedorozumiala.

  • 190. Data: 2003-11-08 10:36:59
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> wrote in message
    .usun...

> [...]
    > zadnych bugow.
    > (pomijam tutaj skrypciki na kilka-kilkadziesiat linijek czy generalnie

    No to masz duzy problem, skoro nie potrafisz odroznic programu poprawnie
    dzialajacego od takiego, ktoregio ne da sie klientowi przekazac.

    > to moze ty napisz, jak ta poprawnosc wyznaczasz?
    > no i to tempo to liczysz tylko klepanie from scratch czy tez poprawianie
    > bugow pozniej?

    Myslalem, ze dyskutuje z ludzmi myslacymi i skroty myslowe sami sobie
    rozwina. Wszystcy wiemy ze porawny/dobry kod musi:
    a. dzialac zgodznie ze specyfikacja
    b. byc podatny na modyfikacje, bez potrzeby czynienia wygibasow
    Najlepiej jakby byl utworzony w jak najkrotszym czasie.

    Oczywiscie zaraz mozna sie dowalic do punktu a bo czesto ejdnak trzeba oddac
    kod majacy jakies drobne niedomagania (np. windowsy, sa sprzedawane przy
    pelnej swiadomosci producenta jakiejs tam puli bledow) - takie sa realia.

    Jesli jednak uwazasz, ze pl.praca.dyskusje to dobre miejsce na to by
    przepytywac adwersazy n.t. programowania to zapewniam Cie, ze zle trafilas.
    pl.comp.programming chyba lepiej zadowoli Twoje ego.

    Jesli jednak uwazasz, ze dalej masz problem to sama napisz jak definiujesz
    efektywna znajomosc jezyka.