PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.................WAŻNE

  • 31. Data: 2005-09-18 21:01:06
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.................WAŻNE
    Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl>

    a w ogóle to ciekawe, chyba bluzgi to nasz polski rodowity
    wymysł? chyba od nikogo tego nie przejeliśmy? jak to jest, ktoś
    wie? czyli to nasza własna piękna polska kultura...

  • 32. Data: 2005-09-18 21:01:50
    Temat: Re: NIe ważne...... :)
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

    > Jestem informatykiem, więc kodowała bym w 0-1,
    > a językiem wysokiego poziomu było by
    > kodowanie pszy użyciu ósemkowego ukłądu licznia.
    ja tam wole z80 i assembler - tez malo kto wie o co chodzi
    0-1 to juz opcja hardcore, nie chce jej juz przechodzic :)

  • 33. Data: 2005-09-18 21:05:50
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Kira, cenie twoje poczucie humoru, ale przestan zartowac
    > wlasnie delektuje sie pysznymi winogronami
    > i o maly wlos nie udlawilbym sie jednym z nich
    > po przeczytaniu powyzszego :)

    Nie życzę Ci źle, ale ROTFL i to podwójny :))))
    Ania
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
    *~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

  • 34. Data: 2005-09-18 21:17:41
    Temat: Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    Koziorozec <k...@T...pl> napisał(a):

    > Ty się nie śmiej, bo to jest całkiem realna wizja przyszłości.
    > Już dzisiaj tworzy się kolejka do wszczepienia sobie chip-a,
    > dzięki któremu będzie można Cię zlokalizować, a jak będziesz
    > wchodził do domu to, np. w pokoju będzie Ci się zapalało
    > światło (inteligentne domy).
    doskonale zdaje sobie z tego sprawe, dziwi mnie tylko, ze jeszcze tego
    nie wprowadzono, a przy urodzeniu dziecka czy tez jakis badan kontrolnych
    nie pobiera sie kodu dna.

    widocznie potrzeba jeszcze wywolac kilka lokalnych wojen, pare kataklizow
    tez sie przyda to wszystko uzupelnic zamachami terrorystycznymi
    wtedy latwiej bedzie przekonac spoleczenstwo do pewnych zmian.

    > [...]
    > No to nie jest już taka wizja _bardzo_ przyszłościowa.
    ja mam nadzieje, ze moje pokolenie tego nie dozyje

    > Miewasz straszne koszmary... ;)))
    > Współczuję z całego serca ;)))
    dziekuje :)

  • 35. Data: 2005-09-18 21:22:17
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Koziorozec [Sun, 18 Sep 2005 22:57:36 +0200]:

    > Tiaaa.
    > Jak mam w ręku instrukcję do niektórych sprzętów
    > wykonanych za granicą (zwłaszcza tych przeznaczonych
    > na rynek amerykański :)) ), to się zastanawiam, czy oni tam
    > w ogóle uczą się czytać?
    > Te prostsze instrukcje sprowadzają się do pisma obrazkowego ;)))

    Dygresja bedzie. mhl999 -- odloz te winogrona :P

    Dostalam tak chyba ze 3 dni temu nowa karte z banku. Z instrukcja.
    Instrukcja wyglada nastepujaco:

    obrazek 1: podskakujacy z koperta facet z mina szczesliwego idioty.
    podpis: "dostales nowa karte z chipem"

    obrazek 2: ten sam facet z morda wygieta jak przy rozwolnieniu,
    oparty o stol.
    podpis: "czy znasz swoj pin?"

    obrazek 3: wracamy do stadium kretyna, tym razem walacego sie
    palcem z leb, nad ktorym to lbem swieci zarowka.
    podpis: "tak, pamietam swoj pin"

    obrazek 4: facet z mina uhahana wisi na telefonie, trzymajac
    w reku karte jak trofeum olimpijskie.
    podpis: "jesli nie, skontaktuj sie z doradca"

    obrazek 5: bankomat, paluch, karta.
    podpis: "aktywuj karte numerem pin..."

    obrazek 6: bankomat, paluch, karta, czytnik.
    podpis: "teraz mozesz placic karta w sklepach i wyplacac
    pieniadze w bankomacie"

    Poziom instrukcji tak mnie powalil, ze przez chwile nawet sie
    zastanawialam, czy nie pokolorowac tych obrazkow...

    Az tak kretyniejemy?

    Kira

  • 36. Data: 2005-09-18 21:23:22
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mhl999 [Sun, 18 Sep 2005 20:15:50 +0000 (UTC)]:

    > Kira, cenie twoje poczucie humoru, ale przestan zartowac
    > wlasnie delektuje sie pysznymi winogronami
    > i o maly wlos nie udlawilbym sie jednym z nich
    > po przeczytaniu powyzszego :)

    Dobra, bede ostrzegac. O juz nawet raz ostrzeglam ;)

    Kira

  • 37. Data: 2005-09-18 21:23:54
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Koziorozec [Sun, 18 Sep 2005 22:45:06 +0200]:

    > Kurde!! Przestań twierdzić, że jesteś informatykiem,
    > bo mnie szlag trafi!!!
    > Albo to udowodnij!!!

    No przeciez MA PAPIER, nie?

    Kira (zgaduje ze ten papier w nowej ortografii jest)

  • 38. Data: 2005-09-18 21:31:36
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 18-09-2005 o 23:22:17 Kira <c...@-...pl> napisał:

    > Az tak kretyniejemy?

    Masz oczywiście na myśli autora instrukcji? Magistra, a jakże.

  • 39. Data: 2005-09-18 21:58:01
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomasz Płókarz [Sun, 18 Sep 2005 23:31:36 +0200]:

    > Masz oczywiście na myśli autora instrukcji? Magistra, a jakże.

    Nie, mam na mysli odbiorcow, bo to pod nich sa te kretynizmy
    robione. Nie tylko takie instrukcje, obejrzyj sobie kiedys
    reklamy w TV to przyznasz mi racje ;)

    Kira

  • 40. Data: 2005-09-18 22:31:09
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 18-09-2005 o 23:58:01 Kira <c...@-...pl> napisał:

    > Re to: Tomasz Płókarz [Sun, 18 Sep 2005 23:31:36 +0200]:

    > Nie, mam na mysli odbiorcow

    Ta instrukcja przecież nic nie mówi o "nietechnicznych" odbiorcach, za to
    wiele o jej autorze.
    Jeśli ktos nie potrafi napisac porządnej instrukcji dla nietechnicznych,
    niech się za to nie bierze.