PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.................WAŻNE › Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    From: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    Date: Sun, 18 Sep 2005 21:17:41 +0000 (UTC)

    Koziorozec <k...@T...pl> napisał(a):

    > Ty się nie śmiej, bo to jest całkiem realna wizja przyszłości.
    > Już dzisiaj tworzy się kolejka do wszczepienia sobie chip-a,
    > dzięki któremu będzie można Cię zlokalizować, a jak będziesz
    > wchodził do domu to, np. w pokoju będzie Ci się zapalało
    > światło (inteligentne domy).
    doskonale zdaje sobie z tego sprawe, dziwi mnie tylko, ze jeszcze tego
    nie wprowadzono, a przy urodzeniu dziecka czy tez jakis badan kontrolnych
    nie pobiera sie kodu dna.

    widocznie potrzeba jeszcze wywolac kilka lokalnych wojen, pare kataklizow
    tez sie przyda to wszystko uzupelnic zamachami terrorystycznymi
    wtedy latwiej bedzie przekonac spoleczenstwo do pewnych zmian.

    > [...]
    > No to nie jest już taka wizja _bardzo_ przyszłościowa.
    ja mam nadzieje, ze moje pokolenie tego nie dozyje

    > Miewasz straszne koszmary... ;)))
    > Współczuję z całego serca ;)))
    dziekuje :)