PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.................WAŻNE › Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    Date: Sun, 18 Sep 2005 23:22:17 +0200

    Re to: Koziorozec [Sun, 18 Sep 2005 22:57:36 +0200]:

    > Tiaaa.
    > Jak mam w ręku instrukcję do niektórych sprzętów
    > wykonanych za granicą (zwłaszcza tych przeznaczonych
    > na rynek amerykański :)) ), to się zastanawiam, czy oni tam
    > w ogóle uczą się czytać?
    > Te prostsze instrukcje sprowadzają się do pisma obrazkowego ;)))

    Dygresja bedzie. mhl999 -- odloz te winogrona :P

    Dostalam tak chyba ze 3 dni temu nowa karte z banku. Z instrukcja.
    Instrukcja wyglada nastepujaco:

    obrazek 1: podskakujacy z koperta facet z mina szczesliwego idioty.
    podpis: "dostales nowa karte z chipem"

    obrazek 2: ten sam facet z morda wygieta jak przy rozwolnieniu,
    oparty o stol.
    podpis: "czy znasz swoj pin?"

    obrazek 3: wracamy do stadium kretyna, tym razem walacego sie
    palcem z leb, nad ktorym to lbem swieci zarowka.
    podpis: "tak, pamietam swoj pin"

    obrazek 4: facet z mina uhahana wisi na telefonie, trzymajac
    w reku karte jak trofeum olimpijskie.
    podpis: "jesli nie, skontaktuj sie z doradca"

    obrazek 5: bankomat, paluch, karta.
    podpis: "aktywuj karte numerem pin..."

    obrazek 6: bankomat, paluch, karta, czytnik.
    podpis: "teraz mozesz placic karta w sklepach i wyplacac
    pieniadze w bankomacie"

    Poziom instrukcji tak mnie powalil, ze przez chwile nawet sie
    zastanawialam, czy nie pokolorowac tych obrazkow...

    Az tak kretyniejemy?

    Kira