PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabianie przez internet

  • 11. Data: 2002-12-03 23:12:20
    Temat: Re: Zarabianie przez internet
    Od: k...@w...pl

    > hie hie hie
    > dokladnie dnia 2000-07-07 00:31:00 zapisalem sie dla proby do
    > logomedia.pl, stan mojego konta na obecna chwile to cale 0.53 zl,
    > jeszcze z 10 lat i bede mial na bochenek chleba...

    Logomedia jest kijowa inne są nawet niezłe

  • 12. Data: 2002-12-19 13:02:42
    Od: "<< Vulcano >>" <p...@t...pl>

    : > Prosze o informacje o firmach płacących za odbieranie maili i za
    surfowanie.
    : > Chcesz zobaczyć jakie ja polecam www.kulketasz.republika.pl
    : >
    : > --
    : > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
    :
    : CZOŁEM.
    : ZWIĄZAŁEM SIĘ OSTATNIO ZE SKLEPEM INTERNETOWYM. FIRMA MA W SWOIM
    ASORTYMENCIE
    : 10000 ARTYKUŁOW (OD SPOŻYWKI PO ELKTRONIKĘ). ZAKŁĄDAJĄ CI TWOJA STRONĘ WWW
    : ASORTYMENTEM SKLEPU. SAM ROBISZ ZAKUPY PO DOBRYCH CENACH Z MOŻLIWOŚCIĄ
    : BEZPŁATNEJ DOSTAWY KURIEREM, ORAZ JESTEŚ DYSTRYBUTOREM ARTYKUŁÓW SKLEPU.
    OD
    : KAŻDEJ WYDANEJ ZŁOTÓWKI NALICZANE SĄ PUNKTY KTÓRE Z KOŃCEM KAŻDEGO
    MIESIĄCA
    : ZAMIENIANE SĄ NA WYNAGRODZENIE DLA CIEBIE. JESTEM W TYM OD NIEDAWNA,

    Przedstawicielstwo handlowe. Nie musisz miec komputera, aby tak zarabiać.
    Jednak, wymagana operatywność i trzeba umieć znaleźć odbiorców. To nie jest
    proste.

    --
    "Myśli sprzeczne rodzą ból" (Spinoza)