PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarabianie przez internet › Re: Zarabianie przez internet [OT]
    From: "Cosmophillia" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarabianie przez internet [OT]
    Date: Sun, 1 Dec 2002 17:58:01 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pb134.nowa-wies.sdi.tpnet.pl

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:666c.00001142.3de7cb91@newsgate.onet.pl...

    > CHODZI CI O COŚ? JEŚLI TAK TO NAZWIJ TO PO IMIENIU.
    > CZYŻBY KOLEJNY NIEZADOWOLONY Z ŻYCIA I MAJĄCY DO WSZYSTKICH PRETENSJĘ O
    > WSZYSTKO?
    >

    > --
    Zawsze zabawnie jest poczytać triumfalne texty osób "surfujących" po
    "sieci", które nie mają zielonego pojęcia o tym po czym "surfują" i jak
    działa to coś, za pomocą czego "surfują" (słowo "deska" pewnie kojarzy im
    się jedynie z tą klozetową).
    Pozdrawiam i życzę dalszego zadowolenia z siebie.

    P.S. Lubię surferów, ale tych oceanicznych (wodnych). Są tak ładnie
    zbudowani ... Qrcze nasz Bałtyk to po prostu żenada ...
    P.S. Sorry za bełkot, tak mnie natchło ...